Camarogeddon Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 har en nå ca 2 måneder gammel acer travelmate 8104, maskinen fungerer kjempefint ved bruk, men den har utviklet et problem ved boot. etter bruk med batteri, og shutdown etter noen timer (halvbrukt batteri) så nekter den å boote. power knappen bare lyser grønt i et sekund, og slokner. regner med at dette normalt sett er oppførselen man får når det er for lite batteri igjen til å starte maskinen, men det skal jo ikke skje med 50% igjen.. selv om jeg kobler til strømforsyningen, så nekter den fremdeles å boote. løsningen så langt har vært å koble fra batteri\strømforsyning noen sekunder, dytte ting tilbake. da starter den (vanligvis) oppdatert alt av drivere jeg har klart å finne, samt prøvd å flashe bios. (sier prøvd da den biosen som ligger ute på sidene til acer er ver s3c22.. mens biosen som er inne på hovedkortet mitt påstår at den er versjon s3c23.. noen som har hatt lignende problem, eller vet om noen gode ting å prøve for å få drept dette problemet? -Camarogeddon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå