erlnico Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei.. Eg har lurt på å kjøpe Geforce 6800Gt eller Ultra, men eg har hørt at desse korta bråkar ganske mykje..... Er det nokon der som veit koss mykje desse bråkar, i f.eks Decibel???? Lenke til kommentar
MingLee Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Tror de skal ligge rund 40-45 decibel... Lenke til kommentar
erlnico Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Oi, det var jo eindel då... Men bråkar dette kortet like mykje heile veien, eller er det berre når kortet startar opp og med krevandes oppgåvar????? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Viftehastigheten, og dermed støyen, er regulerbar. Jeg vil uansett anbefale deg å bytte kjøler på kortet til en Zalman VF700-CU. Da vil du få et betraktelig stillere og kjøligere kort. Lenke til kommentar
erlnico Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Greit... Takk for så rask respons...... :!: Men er det vanskelig å skifte vifte på skjermkortet? Eller er det noko alla skifting av vifte på prosessoren? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det er lekende lett! Omtrent samme prosedyre som å skifte CPU-kjøler ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå