Deadringer Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 vanlig lighter-bensin er ikke like ren som zippo-bensinen. men de har samme effekt Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Imponerende samling Bullit, jeg har noen spørsmål om zippoer generelt. For det første, hvilken bensin bruker du og hvor skaffer du den? Går ut ifra at du bruker original Zippo-bensin, men den har jeg ikke sett der jeg bor enda, derfor er jeg nødt til å bruke standard lighter-bensin. Er det noe forskjell fra zippo-bensin og den jeg bruker eller ligger det kun i navnet? Zippo bensin får en som regel kjøpt på de fleste bensinstasjoner, eller tobakksbutikker. Forskjellen er vel ikke så stor fra Ronzon til Zippo bensin, lukten er nok litt forskjellig ellers er det vel mye smak og behag om en kan si det slik. Jeg har iallefall ikke lagt merke til noen betydelige forskjeller ennå. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Er det ikke sånn at det soter mer hvis du ikke har zippo-bensin i zippo-lighter? Eller er det bare en myte? Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Min zippo, fikk den til en bursdag for noen år siden.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Er det ikke sånn at det soter mer hvis du ikke har zippo-bensin i zippo-lighter? Eller er det bare en myte? som sagt er zippo-bensin renere. altså så soter vanlig lighter-bensin mer. men det er ikke mye Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Er det ikke sånn at det soter mer hvis du ikke har zippo-bensin i zippo-lighter? Eller er det bare en myte? som sagt er zippo-bensin renere. altså så soter vanlig lighter-bensin mer. men det er ikke mye Hvis du bruker ekte bensin så soter det Brukt "Fake zippo fluid" jeg også. Blant anne ttil innspilling av film i sigg Det soter ikke. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Er det ikke sånn at det soter mer hvis du ikke har zippo-bensin i zippo-lighter? Eller er det bare en myte? som sagt er zippo-bensin renere. altså så soter vanlig lighter-bensin mer. men det er ikke mye Hvis du bruker ekte bensin så soter det Brukt "Fake zippo fluid" jeg også. Blant anne ttil innspilling av film i sigg Det soter ikke. Ok! Daså... Lenke til kommentar
madsibsen Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Har nettopp bestilt meg den til venstre, den er ifra 05/06 Choice Collection. Nice! Har den til høyre og en blank en fra før.. Endret 29. januar 2006 av madsibsen Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Da var edges første ekte zippo i hus. Nydelig! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Dett er den eneste zippoen jeg har: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har bare en jeg også Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kjøper dere for å ha de eller bruke de? Ser mange ikke har en ripe i sin og den fortsatt ligger i boksen. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kjøper dere for å ha de eller bruke de? Ser mange ikke har en ripe i sin og den fortsatt ligger i boksen. 6810879[/snapback] Trådstarter samler i alle fall. Sikkert fler som gjør det, òg. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har en gullfarget Playboy Zippo noen plass her i huset, skal finne frem den og ta noen bilder.. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Hvor mye koster en zippo og fra hvilken nettside bestiller dere? Kanskje jeg kan prøve meg på e-bay? Edit: leita litt bak i tråden og fant topsecret.no . Har nå lagt inn bestilling på den til 99kr #200 elns Kjekt å ha Endret 5. september 2006 av Hazzie88 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fant denne i Bergen, tenkte å snappe den med meg neste gang jeg er innom. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 jeg har en Lucky Strike Zippo som ble lagd for noe promo opplegg i japan.. finner ikke bilde av den, kan poste senere. ( er ikke hjemme nå). Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Har en ganske fin orginal Zippo Men synes den ser ganske slitt ut (arva den). Hvordan polere e.l? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå