Gå til innhold

To nye Zippoèr i samlingen *Post din Zippo*

Bullit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mangle sånn... den tingen som lage gnisten... lille pinnen under hjulet.

Hvor får jeg kjøpt det? så det i Finland.

Finner du på en del kiosker. Flint kalles det.

Tomat-Ulf: kommer an på om det er zippo eller ikke. Jeg betalte vel en 200-300kr for min...ca..

Lenke til kommentar
Hvor mye koster en vanlig zippo, egentlig?

Vanlige Zippoer koster som regel fra en 200.- og oppover. Er du i nærheten av oslo kan du stikke innom www.topsecret.no, der får du en classic brushed chrome for 150.-. Han har/hadde forsåvidt et ganske godt utvalg av Zippolightere.

Skal du ha de mer spesielle Zippoene, er det bare å begynne å lete gjennom din by`s godt gjemte tobakkbutikker, disse tar en gang iblandt inn en Collectible limited. Ha i bakhodet at disse veldig ofte er seriøst overpriset! Fant den ene Zippoen jeg kjøpte på Qxl i oslo for 925.-! Det er bare overprising!

Har du derimot en 1500 spenn som bare brenner i lommen ville jeg gått for Titaniumsmodellen, Lagd helt i titan :dribble:

Lite bilde av Titaniumsmodellen:

Lenke til kommentar

Jeg har alltid syns at de helt "cleane" Zippoene har vært tøffest. Jeg har et lite problem med den; når jeg skal tenne den så må jeg bruke så ille muye kraft for å få tent den, det er fult med bensin på den og alt sånn. Noen tips?

Her er min Zippo:

post-63-1123685293_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg har alltid syns at de helt "cleane" Zippoene har vært tøffest. Jeg har et lite problem med den; når jeg skal tenne den så må jeg bruke så ille muye kraft for å få tent den, det er fult med bensin på den og alt sånn. Noen tips?

Her er min Zippo:

Om du skrur opp skruen "inni" så tar du og ser om det er flere flint inni det røret bør ikke være mere enn 1, eller så må du kansje smøre "hjulet" ditt..

Kan også være for at færa er for stram..

Lenke til kommentar

Fikk en av foreldrene mine, en ekte Harly Davidson. Aner ikke hvorfor de kjøpte den til meg. Den sluttet og virke, sprang bort til den lokale zippobutikken og fikk en helt ny (messing og mye inngravering) av en vikar. Temligt lenge etterpå var jeg innom butikken, da fikk jeg den gammle ferdi reparert av en annen fyr. Derfor sitter jeg her med 2 zippoer, som jeg ikke bruker siden jeg ikke røyker.

Lenke til kommentar
Fikk en av foreldrene mine, en ekte Harly Davidson. Aner ikke hvorfor de kjøpte den til meg. Den sluttet og virke, sprang bort til den lokale zippobutikken og fikk en helt ny (messing og mye inngravering) av en vikar. Temligt lenge etterpå var jeg innom butikken, da fikk jeg den gammle ferdi reparert av en annen fyr. Derfor sitter jeg her med 2 zippoer, som jeg ikke bruker siden jeg ikke røyker.

Zippotriks da gutt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...