Gå til innhold

To nye Zippoèr i samlingen *Post din Zippo*

Bullit

Anbefalte innlegg

Stort mer offtopic enn dette kommer en vel ikke, men etter 2 ukers venting (posten som rotet vekk pakken) er de endelig kommet!

Hva din øyer beskuer er "Sands of Normandy" limited to 10000x og "Friends for a lifetime" limited to 70000x.

Måtte bare dele dette (for meg) store øyeblikk, og ja jeg har små gleder her i livet.

Edit: Ble overraskende mange som kikket innom tråden og postet bilde av sin Zippo, so what the hey: Sleng inn et bilde av din eller andres Zippo(er)!

Endret av Bullit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jaktet på disse to Zippoene en stund, plutselig dukket de opp på QXL av en serøst stor samler. Han har faktisk et eget dedikert rom til Zippoene sine(my hero). Herlighetene kom på ca. 900spenn, noe som gjør det til noe av det beste kjøpet jeg har gjort innen Zippoèr.

Sands of Normandy settet inneholder en autentisk replica av Zippoen som ble levert ut til troppene under 2.verdenskrig og et glass med sand fra stranden, ekte vare :) Min ble nr. 4194 av 10000 lagd :D

Et stolt øyeblikk for en stakkar som meg selv.

Lenke til kommentar

Jeg _Digger_ zippoer..

Har hatt en del "falske" gjennom tidene men jeg fant en i skapet til pappa som jeg fikk som endelig var ekte..

zippo.jpg

Beklager dårlig bilde kvalitet..

Ikke sikker på akkurat hva Hjv står for men noe ala Hjemmeværnet

Vertfall noe som har med forsvaret å gjøre..

:cry: Er ikke igjen tråd på den og har kjøpt en "fake" og klarer ikke bytte :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...