Bullit Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Stort mer offtopic enn dette kommer en vel ikke, men etter 2 ukers venting (posten som rotet vekk pakken) er de endelig kommet! Hva din øyer beskuer er "Sands of Normandy" limited to 10000x og "Friends for a lifetime" limited to 70000x. Måtte bare dele dette (for meg) store øyeblikk, og ja jeg har små gleder her i livet. Edit: Ble overraskende mange som kikket innom tråden og postet bilde av sin Zippo, so what the hey: Sleng inn et bilde av din eller andres Zippo(er)! Endret 9. august 2005 av Bullit Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Gratulerer! "Sands of Normandy" så utrolig fet ut, om jeg skal si det selv! Hvor har du så fått tak i disse herlighetene, og hva kostet dem? Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Har jaktet på disse to Zippoene en stund, plutselig dukket de opp på QXL av en serøst stor samler. Han har faktisk et eget dedikert rom til Zippoene sine(my hero). Herlighetene kom på ca. 900spenn, noe som gjør det til noe av det beste kjøpet jeg har gjort innen Zippoèr. Sands of Normandy settet inneholder en autentisk replica av Zippoen som ble levert ut til troppene under 2.verdenskrig og et glass med sand fra stranden, ekte vare Min ble nr. 4194 av 10000 lagd Et stolt øyeblikk for en stakkar som meg selv. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Fine Får vel slenge inn bilde av min velbrukte Norbatt variant kjøpt i Libanon i 1991. Sikkert "litt" sjelden den også Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Absolutt en å samle på det der tbone! Saken er at den har en verdi for deg. jeg har bare av en eller annen grunn blitt fullstendig opphengt i collectibles, må ha det, bare må ha det! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jepp, Norbatt eksisterer jo ikke lenger heller så det er jo litt moro å ha Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Min flotte Zippo jeg betalte 50,- kr for i Polen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har 3 stk vanlige, og en "jentezippo". Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Btw. Noen som vet om noen bra sider med Zippotricks? Siden Zippotricks.com ble lagt ned? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg _Digger_ zippoer.. Har hatt en del "falske" gjennom tidene men jeg fant en i skapet til pappa som jeg fikk som endelig var ekte.. Beklager dårlig bilde kvalitet.. Ikke sikker på akkurat hva Hjv står for men noe ala Hjemmeværnet Vertfall noe som har med forsvaret å gjøre.. Er ikke igjen tråd på den og har kjøpt en "fake" og klarer ikke bytte Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Enda en zippo handlet på QXl Edit: Kanskje en idè å legge med bildet og... Endret 9. august 2005 av Leroy Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Den har jeg og, Leroy Viktig å ha en Whisky lighter i samlingen Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Veldig dårlig bilde men.. Skitt au! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvor mye koster en vanlig zippo, egentlig? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Min zippo som jeg har hatt 2md inn i førstegangstjenesten min og skal ha den LEEEENGE. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har ekstremt lyst på zippo, men nå som jeg har sluttet å smårøyke er det vel kanskje bare for show. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har en fin en med stars and stripes på, skal se om jeg kan slenge opp bilde Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Btw. Noen som vet om noen bra sider med Zippotricks? Siden Zippotricks.com ble lagt ned? Spør om lov til å bumpe dette spørsmålet? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Mangle sånn... den tingen som lage gnisten... lille pinnen under hjulet. Hvor får jeg kjøpt det? så det i Finland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå