TrashMaster Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Kan komme med nok en advarsel mot Elitegroup fra Multicom.no. Først var det batteriet som plutselig gikk ned til en times batteritid, selv om jeg ikke har klattladet. Sist ut nå; Min flotte maskin slutter å lage suselyd når maskinen aktiverer viftene. Før vår det en viftelyd, men nå er det kun e raslelyd som kommer ut. Høres ut som noe er virkelig galt. Snakket med to andre ESC eiere som også har opplevd merkelige problemer med sine maskiner. Garantitid? Hmm... det vet Multicom tydeligvis ikke hva er. Ifølge mails fra supporten så virker det faktisk som om garantitid er noe de selv holder seg for gode til... Kan legge til at mine problemer først kom da maskinen var 10 måneder for alvor. Pent brukt... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 jeg har hatt en maskin derfra, ikke noe tull så lenge jeg hadde den. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Kan komme med nok en advarsel mot Elitegroup fra Multicom.no. Først var det batteriet som plutselig gikk ned til en times batteritid, selv om jeg ikke har klattladet. Sist ut nå; Min flotte maskin slutter å lage suselyd når maskinen aktiverer viftene. Før vår det en viftelyd, men nå er det kun e raslelyd som kommer ut. Høres ut som noe er virkelig galt. Snakket med to andre ESC eiere som også har opplevd merkelige problemer med sine maskiner. Garantitid? Hmm... det vet Multicom tydeligvis ikke hva er. Ifølge mails fra supporten så virker det faktisk som om garantitid er noe de selv holder seg for gode til... Kan legge til at mine problemer først kom da maskinen var 10 måneder for alvor. Pent brukt... brukt reklamasjonsretten mot dem da? Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Slik ordlyden fra kundeservice er, så høres det ut som at det ikke er vits en gang... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Slik ordlyden fra kundeservice er, så høres det ut som at det ikke er vits en gang... hvem sa de bestemmer da? de har å følge loven, om de ikke vil så er det kjipt for dem. Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 joa, men det er jo alltid et aldri så lite problem når kjøpested selv har verksted. Har nå kommet fram til å prøve en reklamasjon, og lover å oppdatere posten med resultatet! Kan jo hende at Multicom faktisk klarer å ordne saken. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Så lenge det ikke har vært en feil du er skyld i elv, har multicom alltid hatt ålreit og god service. Det er min erfaring. Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 høres faktisk ut som at jeg har vært uheldig med kundeservice, men gir gjerne bedriften en ny sjangse. Sender maskinen inn i morgen, og oppdaterer tråden når jeg får en saklig begrunnelse for det ene eller det andre =) Lenke til kommentar
EvilDuck Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Har du fått du fått en saklig begrunnelse enda? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 nope Er det ikke en egen klagetråd på dette... http://forum.hardware.no/index.php?showtop...806&hl=multicom Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 er opptil flere. denne posten kom før jeg fant klageposten på multicom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå