Fjøslukt Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ser at det er en bra åpningssalg på Lefdal Lagunen i morgen og en kan få denne laptoppen: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf..._vartypes_text# til 3990kr. Er den verdt den prisen? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Så absolutt, grisebillig Iallefall til den prisen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 jeg hadde kjøpt den uten å kny.. Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Men lurer på hva med skjermkort og det.. Er jo bare 64mb delt.. Og det står ingenting om bateritid.. Noen som kan hjelpe meg.. Skal egentlig bare brukes til en skolepc, men med det "skjermkortet" kan vel alt av spill utelukkes, eller? Hva med The Sims 2 til damen? Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Spilling kan du nok glemme.. Jeg har ingen erfaring med Sims2 så det kan jeg ikke svare på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå