Sindre90 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har 1gb ram å tenker på å oppgradere til rundt 2gb hva tror du om det? blir pc'en raskere? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det spørs helt hva du bruker den til. Til de aller fleste spill er 1 GB nok (jeg hører at BF2 nyter godt av 2 GB), og til vanlig desktop-bruk er 1 GB absolutt nok. Til videoredigering og liknende, pleier 1 GB å være minimum for å greie å jobbe effektivt. Jeg anbefaler deg å sjekke hvor mye minne maskinen faktisk bruker under normal aktivitet (det du pleier å bruke den til). Du vil overhodet ikke få noen "wow"-opplevelse ved dobling av RAM-mengde i desktop-miljø og de fleste spill. Lenke til kommentar
Sindre90 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Jeg spiller både bf2 og å driver med litt video redigering osv. (amatør ) men vis jeg skal spare penger er det vel like greit å kjøpe 512????? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Du kan godt kjøpe 512 MB og se om den blir raskere, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå