unwill Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Ja, jeg tror i alle fall at det ikke bør være vanskelig. Administrator logoen på det nye Welcome pagen er borte. Man kan altså ikke bare klikke og skrive passord, skal jeg inn på administrator kontoen må jeg switche til den klassiske login siden, og så skriver brukernavn administrator også passordet. Accounten er også forsvunnet fra der hvor jeg redigerer user accounts. Noen ideer ? Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 TweakUI for XP: http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/dow...s/powertoys.asp kelv Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Trykk ctrl-alt-del 2 ganger (jeg tuller ikke) da vil en vanlig win2000 style logon komme. da kan du bare skrive administrator som brukernavn. eller du kan bruke det programmet som nevnt ovenfor hvis du vil ha administratoren på den vanlige logon-screenen... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. november 2001 Forfatter Del Skrevet 27. november 2001 Utrolig at man trenger å innstallere et program for å få dette til, men takk. Tweak greia fungerte utmerket. Dobbel ctrl alt delete funka ikke... skjedde ikke så mye der. Takk for hjelpen. (Jeg har også problemer med en harddisk som jeg har lagt ut i en annen thread der, så hvis noen har peiling så gå gjerne dit for å ta en titt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå