Gå til innhold

SONY NW -E407


Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp av dere her inne. Jeg skal kjøpe min første MP3 spiller, og jeg trenger ikke større enn rundt 1 GB. Jeg jobber ikke, sykler litt og går turer, så jeg trenger ikke noe som tåler jogging. Trenger ikke radio. Jeg liker at ting er enkle og at det er lett å laste inn på den. Batterikapasiteten er viktig, orker ikke ladde så alt for ofte. Kvalitet vil jeg selvsagt ha, det er viktig!

Jeg var på nippet å kjøpe meg en ipod, men synes at batterikapasiteten er dårlig. Nå har jeg sett litt på Sony NW-407. Hva synes dere om denne? Er det en kvalitetsspiller?

Andre forslag mottaes også med takk! Håper noen vil svare meg, for jeg har tenk leeeenge no ;):blush:

 

Hilsen des65

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er Sonyen bestilt, kommer på torsdag. Er så spent på den! Håper jeg finner ut av programvaren uten alt for mye plaging. Man blir jo helt virrete i denne MP3 jungelen av spillere, hadde jo lyst på ipod egentlig, men synes det var så liten batterikapasitet på den, og et batteri som ikke kunne skiftes ut. Så da får vi håpe jeg ikke angrer på valget.

Lenke til kommentar
Nå er Sonyen bestilt, kommer på torsdag. Er så spent på den! Håper jeg finner ut av programvaren uten alt for mye plaging. Man blir jo helt virrete i denne MP3 jungelen av spillere, hadde jo lyst på ipod egentlig, men synes det var så liten batterikapasitet på den, og et batteri som ikke kunne skiftes ut. Så da får vi håpe jeg ikke angrer på valget.

Ang. programmvaren, Sonic Stage, ja så fikk den dårlig kritikk av et engelsk MP3 magasin jeg kjapt leste på Narvesen. NW-E407 fikk 4/5 og NW-E507 5/5.

Siste musikkspiller jeg hadde var en Sony MZ-N1 MiniDisc og programmvaren som fulgte med den, OpenMG jukebox, var rett og slett no forbanna møkk! Forøvrig var spilleren meget god totalt sett.

Regner med å gå for NW-E507 eller E505 så fort den kommer på lager en eller annen plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...