Dorian Gray Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg kjøpte i statene, slik at jeg stolt kan vise at jeg støtter Dallas Cowboys, America's Team. Hvis du ikke vil ha Livestrong fordi alle andre har det, så er det like greit du kjøper en av hver og lar de matche klærne Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Føler på meg at jeg ikke orker å "krangle" om min mening nå. . Grunnen til at jeg missliker disse båndene har nok noe med at jeg hater folk som gjør ting (generelt) får å få oppmerksomhet. Og dette går under det for min del. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Bestilte meg nettopp ett diabetes armbånd. synes det støtter en fin sak, og ikke så mange som har de.(ikke så mange som støtter kanskje ? :S) Endret 10. august 2005 av kverna Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Har selv et "Active choice" rødt bånd som det står Active choice på den ene siden og 46664 på dne andre. Dette finnes da ikke i noen butikker og støtter hiv og aids, fikk den selv av en kamerat som kjenner noen som jobber i Røde kors defror har jeg også et Stopp volden armbånd (Svart). Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Bah, motegreier. Vil jeg støtte en organisasjon så setter jeg inn noe peng. Har aldri hørt om noen som vil ha etslikt bånd for å støtte saken, men har hørt mange som vil ha det og det båndet fordi det er fint eller fordi de mangler det etc. Også aner jeg ikke hvor penga går hos alle bånda. Hvor går spenna når jeg kjøper et make poverty history bånd? Stand up, speak up? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg skal ALDRI ta på meg et slikt bånn. Ikke fordi jeg ikke vil være med å redde verden. Men hvorfor skal jeg gå rundt å vise at jeg er med på å "redde" verden? Folk går rundt med de som om det var en æresmedalje eller noe sånn. Men det er bare min mening da EDVART SAKSEHAND!!! on topic: er disse bandene solide?.. man får jo kjøpt fake sånne på leketøysbutikker å sånt sjønner litt av vitsen med å kjøpe slike band.. men ikke å bruke dem... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Bestilte meg nettopp ett diabetes armbånd. synes det støtter en fin sak, og ikke så mange som har de.(ikke så mange som støtter kanskje ? :S) Jeg fikk nettopp mitt. Plaget meg at teksten på det er så stor slik at det blir vanskelig å se hva som står på det. Hvor stort bestilte du? 18 eller 21 cm? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg kjøper og bruker sånne "bånd" fordi jeg liker og støtte hiv/aids, Fattigdom osv. ville aldri brukt det hvis det ikke støtta noe som helst.. Derfor syntes jeg det er dumt at folk kjøper bånd som ikke støtter noe når de kan faktisk støtte en sak . Ikke bare tenk på deg selv Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Jeg kjøper og bruker sånne "bånd" fordi jeg liker og støtte hiv/aids, Fattigdom osv. Hjerterått! Endret 13. august 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Bånd er teit uansett spør du meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå