MyBigMouth Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) begynnte å tenke på at det begynner å bli mange av disse redd verden båndene. Vurderer å kjøpe meg men jeg gidder ikke ha livestrong, for det har alle andre. (Ikke tenk at jeg gjør dette fordi jeg ikke vet kampsaken) andre forslag på bånd med link til hjemme sidene? Livestrong,Make powerty History, stand up-speak up osv Endret 10. august 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Du trenger; LiveStong-bånd Sparklemasse Lighter Sprayboksfarge Skrivemaskinbokstaver Du gjør; Sparkle igjen teksten Varm oppbåndet med lighteren Sett sammen en bokstavkombinasjon med bokstavene og trykk ned på det varme båndet Spray båndet i den farge du vil Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 snip Evt. kan du lage egne her: http://www.inshop.dk/group.asp?group=26&sub=26 Personlig har jeg lyst på det hvite fordi det matcher det meste Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Pink Power http://www.deltager.no/participant/arrangement.aspx?id=1098 Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Flippa mitt "Make poverty history" rundt og prøvde å skrive eat my shorts på den, må finne en sort tusjpenn ellerno som sitter bedre :| Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Jeg skal ALDRI ta på meg et slikt bånn. Ikke fordi jeg ikke vil være med å redde verden. Men hvorfor skal jeg gå rundt å vise at jeg er med på å "redde" verden? Folk går rundt med de som om det var en æresmedalje eller noe sånn. Men det er bare min mening da Endret 10. august 2005 av andesam Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Diabetes.no har noen grønne bånd. Har bestilt meg et, men det tar evig tid. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Stand up Speak up Har et sexy sånn jeg Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 play.com Hahe, Livewrong MÅ jeg ha Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Stand up Speak up Har et sexy sånn jeg Hvor fikk du kjøpt det? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Stand up Speak up Har et sexy sånn jeg Hvor fikk du kjøpt det? qxl.no Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg vil ha svart bånd med HOLOCAUST! GENOCIDE! Death From Above eller noe liknende:P Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Jeg skal ALDRI ta på meg et slikt bånn. Ikke fordi jeg ikke vil være med å redde verden. Men hvorfor skal jeg gå rundt å vise at jeg er med på å "redde" verden? Folk går rundt med de som om det var en æresmedalje eller noe sånn. Men det er bare min mening da Det er jo sånn du ser det. Hadde jeg gått med et slikt bånd hadde jjeg drete i det. Kunna lagt det i skuffen. men du skjønner jo det at du gjør det for en god sak...? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg skal ALDRI ta på meg et slikt bånn. Ikke fordi jeg ikke vil være med å redde verden. Men hvorfor skal jeg gå rundt å vise at jeg er med på å "redde" verden? Folk går rundt med de som om det var en æresmedalje eller noe sånn. Men det er bare min mening da I tillegg til den økoniske støtten, så har det en effekt å bære båndene også.. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 De Make Poverty Historybåndene.. Har veldig lyst på et av dem. Finnes de i dressmann og cubus-butikkene? Har hørt rykter om det Lenke til kommentar
MGS3 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 De Make Poverty Historybåndene.. Har veldig lyst på et av dem. Finnes de i dressmann og cubus-butikkene? Har hørt rykter om det jepp Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Selv har jeg et Stand Up Speak Up bånd. (Kjøpte de i en Nikebutikk i Tyskland) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Sånne bånd er helt meningsløse.. Men for all del, hold på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå