Nissen Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hvis jeg går på "Flere Egenskaper" under "skjerminstillinger" får jeg opp en hau av instillinger ang. Direct3D og OpenGL + antialiasing. Hvordan skal disse instillingene være for at kortet mitt skal yte optimalt under spilling av GTA 3? Slik som det er nå kan jeg ikke spille GTA 3 på den beste grafikken uten at det hakker. Mvh Nissen Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Har nesten samme maskin som deg. Under OpenGL instillingene har jeg alt på default unntagen 'Vertikal synk' som er av. Så bruker jeg Quincunx Antialiasing på i alle spill. Jeg kjører GTA3 i 1024x768 oppløsning med alt gfx på max. Funker bra det, men kommer slike små hakking noen ganger, men det driter jeg i. Kan være spillet som skal være slik ikke vet jeg. Grafikken i GTA3 er jo ganske dårlig, men de store bretta er det som krever mye. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 hmm Kjøre GTA3 på 1280x1024x32 uten hakking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå