krizkriz Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Tenker jeg det skvalper godt i boksen når man svinger ja.. Bli stoppa i kontroll, så sitter bestemora di med diaré baki og shiter. Det hadde vært morosamt. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Åssen går det til med de som har sedan biler da? Fantastisk instruksjonsvideo btw :!: Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Kommer det en løsning som er integrert i førersetet, skal jeg vurdere å kjøpe det. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Nytter ikke og ta "Chicago" svinger når du har den i baki.... Weeeeeeeee *Skvalpeskvalp* Møkk over hele bilen... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Nytter ikke og ta "Chicago" svinger når du har den i baki.... Weeeeeeeee *Skvalpeskvalp* Møkk over hele bilen... Neida, har da lokk og et stort telt rundt seg Men hvorfor vente i 10år før man går satt opp det store teltet i bilen? Også etter det, må man pakke det sammen igjen.. Så mye styr! Dessuten trenger man da ikke det store "teltet" når man er alene i bilen da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Vet ikke om jeg tør å se demonstrasjonsvideoen jeg Edit: måtte jo se. Hm lukter sikkert godt inni den luftbobla når minstemann har vært der først med diare, og så må pappa en tur på do..jadda.. Endret 10. august 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå