Xanitra Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 http://www.dagbladet.no/kultur/2005/08/09/439737.html gleder meg allerede som en helt. Om denne blir halvparten så bra som den første animerte filmen, har vi mye å glede oss til. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Det skal bli en helaftens actionfilm i ekte Hollywood-stil - og den skal ikke være animert ehhhh, vent lit. de skal lage en film om store robboter(som kan bli til bilder) uten at den skal være animert. da har de vel ca 2 muligheter: 1. putte folk i robot kostymer 2. lage en dukkefilm alla Team America dette blir spennende å se! edit: sorry 3 muligheter. de kan jo lage robbotene på ordentlig også Endret 9. august 2005 av cyberPanda Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 sorry 3 muligheter. de kan jo lage robbotene på ordentlig også DET hadde jeg betalt ut av ræva for å se Noen som vil starte underskriftskampanje for å overtale Spielberg til å realisere den idéen? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det at den ikke skal være animert betyr jo bare at det ikke skal være tegnefilm... Mener å huske at Spielberg lagde Jurassic Park uten at man så tråder fra dinosaurene, uten at det var mennesker inni dinosaurdrakter (isåfall var det jæasji mange inni de draktene), og jeg tror ikke han hadde ordentlige dinosaurer heller... Ideen om ekte roboter,derimot, er vel det eneste som kunne fått meg til å se filmen. Michael Bay skal være med på lasset? *Skrekk&gru* Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det at den ikke skal være animert betyr jo bare at det ikke skal være tegnefilm...Mener å huske at Spielberg lagde Jurassic Park uten at man så tråder fra dinosaurene, uten at det var mennesker inni dinosaurdrakter (isåfall var det jæasji mange inni de draktene), og jeg tror ikke han hadde ordentlige dinosaurer heller... Ideen om ekte roboter,derimot, er vel det eneste som kunne fått meg til å se filmen. Michael Bay skal være med på lasset? *Skrekk&gru* all CG er animasjon. og hvis alle hovedpersjonene er CG så vil jeg kalle det en animasjonsfim. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 all CG er animasjon. og hvis alle hovedpersjonene er CG så vil jeg kalle det en animasjonsfim. I dette tilfellet (dagbladets artikkel) er animasjonsfilm brukt for å beskrive tegnefilmsjangeren. Hva som er korrekt definisjon på animasjon aner jeg ikke, men vil tro det sier seg selv at CGI og lignende teknikker vil bli brukt i filmen. Er ikke ute etter å flisespikke eller starte en flamewar, tar bare utgangspunkt i dagbladets artikkel. Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Så lenge de tar utgangspunkt i Generation One og ikke Armada eller noen av de andre senere versjonene av Transformers, så gleder jeg meg vilt til denne filmen! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 sorry 3 muligheter. de kan jo lage robbotene på ordentlig også I noen av scenene i Terminator 3 laget de en robot som så ut som Arnie (de scenene der store deler av metallskjellettet er synlig). Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Litt mer info, for dem som ente har surfet vebben: regissør: Michael Bay (the Island, Armageddon, Bad Boys (1 og 2), the Rock og Pearl Harbor) manus og story: John Rogers (Catwoman, the Core, Red Skies, American Outlaws), Roberto Orci (the Island og Alias), Tom DeSanto (X-men), Alex Kurtzman (the Island og Alias) produsenter: Tom DeSanto (X-men og X2), Steven Spielberg, Lorenzo di Bonaventura (Doom og Constantine) All overnevnt info fra IMDB. Mere lesestoff på Transformers Live. (flashbasert side tregt) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Ahh, den besetningen lyser jo kvalitet lang vei. Lenke til kommentar
Zederics Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 du må ikke glemme at Steven Spielberg er en stor fan av den serien... så det blir nok overkill på effektene.... som vanligt =) george lucas eat your hearts out - woot Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Ahh, den besetningen lyser jo kvalitet lang vei. Alle favoritt-gutta jo Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Bare passe på å gi John Rogers en blyant med viskelær i begge ender så kan dette bli bra tror jeg, Catwoman ikke fjorårets beste film for å si det sånn Med unntak av ham så ser jeg ingen problemer, kan bli moro dette. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Fant dette på et annet forum Here are links for photos from the set of Transformers the Movie. Interesting seeing the new Camaro in there. Seems that GM is trying to tell us something. http://www.transformersthemovie.info/movie...vie-Set-Images/ http://www.leftlanenews.com/2006/05/31/new...ovie/#more-2894 Here are a few samples - Many more after the jump Characters: Autobots (close to confirmed) Optimus Prime (Truck) Bumblebee (Camaro) Jazz (Exotic Sportscar) Ironhide (Pickup Truck) Ratchet (Ambulance) Decepticons (names not confirmed, most are placeholders) Megatron (Tank - unconfirmed mode) Starscream (F-22 Raptor Jet) Devestator (M1 Abrams Tank) Bonecrusher (Mine Clearing Vehicle) Vortex (MH-53 PAV SPECIAL OPS CHOPPER) Brawl (Police Car) Scorponok (Mechanical Scorpion) Soundwave (life size radio - 4.5 inches tall) Humans Shia LaBeouf - Spike Whitwickity Rachael Taylor - Maggie Marconi Megan Fox - Mikaela (Spike's interest) Jon Voight - Secretary of State Bernie Mac - Car Salesman (sells Bumblebee to Spike) Josh Duhamel - Military Officer Amaury Nolasco - Army Officer Tyrese Gibson - Army Officer Others mentioned so far, but not confirmed Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 :O de må jo være orginal bilene. camaro... :/ Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Her er siste traileren og den ser helt rå ut: http://movies.yahoo.com/feature/transformers.html Dette blir nok årets actionfest Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Vi diskuterer filmen i denne tråden her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå