ezcey Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Kabinett: Chenbro Gaming Box Black/Orange 350W Strømforsyning Hovedkort: MSI K8N NEO4-F, nForce4, Socket-939, ATX Raid, Lyd, 4xSATA, GbLAN, PCI-Ex16 Nå har jeg fått delene mine. Ble totalt 3 pc'er og en samlet pakke på 30.000 i 5 kolli MEN: Når jeg fikk delene viste det seg at strømmen ut fra strømforsyninga var 20pins, og inngangen på hovedkortet var 24pins. Finner ikke adaptere på komplett.no - noen som vet hvilken kategori de ligger i? Fant ikke noen plasser på hverken hovedkortsiden eller kabinettsiden på komplett der det ble opplyst om dette. Frustrerendes! edit: fant.. Endret 7. september 2005 av ezcey Lenke til kommentar
storken Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303777&cks=PLS hvis du hadde vert smart nok til a se under tilbehør hadde du sikkert funnet det Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Ja, jo. Fant det rett etter jeg hadde postet, men gadd ikke oppdatere posten. Mens jeg er her, spør jeg dere andre: Kan dere se noen plass i produktbeskrivelsen på disse to at kontaktene ikke passer overens med hverandre? en slik adapter koster 80kr, og jeg trenger 3 av dem. Vil det være riktig av meg å be komplett om en kostnadsfri leveranse på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå