CTH-DK Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvilket er disse to kamerare er bedst: Konica Minolta DiMADGE E500 eller Pentax Optio 50. Jeg har i Danmark fundet dem til samme pris, så der er der ingen forskel. MVH Casper Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har ingen erfaring med Konica Minolta, men Pentax Optio 50 er et godt kamera til den prisen jeg har sett det til. Vet ikke hvilken pris du har på det, men jeg har generelt stor tiltro til Pentax sine kamera. Lenke til kommentar
CTH-DK Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 I Danmark kan Pentax kameraret købes til 1499,- (danske kr. selvfølgelig) og Minolta kameraret koster jo så det samme. MVH Casper Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Personlig hadde jeg gått for Pentax. Klinger best i mine ører Lenke til kommentar
majk Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Om du går till denna sidan så finns det en del testbilder från både Minolta Dimage E500 och från Pentax Optio 50 (och en massa andra kameror!) http://www.cyberphoto.se/ Klicka på "digitalkameror" Kan du jämföra själv och bilda dig en uppfattning. Själv kan jag säga, efter att ha jämfört bilderna som kommer jag att välja Pentax! Inte så stor skillnad kanske, främst inomhus bilderna som skiljer! Lenke til kommentar
CTH-DK Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Tak skal i have. MVH Casper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå