Pysj Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 EDGE og eleganse fra Samsung I løpet av måneden ramler to nye mobiltelefoner fra Samsung inn i norske butikkhyller. E530 kan by på et tiltrekkende design, spreke farger og rikelig med nyttige funksjoner. Samsung har også valgt å lansere en oppdatert versjon av D500 med EDGE. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1aOK6q6F Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Var det ikke slik at EDGE kunne låses opp på 'vanlige' D500 telefoner ved hjelp av en kode? Slik at man fikk tilgang til en ekstra meny? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Dette går det rykter om, men EDGE delen er vel hardware som den første modellen mangler regner jeg med...Eller er jeg helt på jordet nå? Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Var det ikke slik at EDGE kunne låses opp på 'vanlige' D500 telefoner ved hjelp av en kode? Slik at man fikk tilgang til en ekstra meny? Jeg husker tråden hvor dette ble tatt opp. Noen hevdet at de fikk litt høyere hastighet, men så vidt jeg husker var det ingen som fikk skikkelig EDGE-hastighet selv om de låste opp dette. Ellers er vel ikke E530 noe for meg, men den skal vel heller ikke appellere til meg så mye uansett. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 ingen som har hørt noe om en d550, klapptelefon med qwerty tastatur? tror dem skulle slippe den i tredje kvartal... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg