AmdTommy Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Hei, jeg er ganske noob, jeg kunne tenkt meg å overklokke min amd 3500+ venice. jeg har 120mm zalman kjøler til cpu å bruker arctic silver 5. men kan noen hjelpe meg? jeg har: asus a8-n Sli deluxe, 1 gb med Kingston hyper X ram, 3500+ venice, 2 raptorer i raid å 6800 GT grafikk kort. Takker for svar sliter litt med å lese lange guider.. så hvis noen bare kunne gitt meg de riktige settingsene i bios så hadde jeg blitt glad :Df gjerne fortelle meg åssen jeg overklokker minne riktig og kan godt legge meg til på msn å forklare der : [email protected] Endret 9. august 2005 av AmdTommy Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Finnes ingen fasit svar innen overklokking.. Dessverre er det ikke så enkelt Det du må gjøre er å øke FPS'en gradvis oppover i BIOS, men husk å lås AGP/PCI til 66/33 ! Er bare å prøve seg fram, og stoppe der der det blir ustabilt, og gå et par hakk tilbake. Minnet følger CPUen, eller så kan du sette CPU:RAM tilf eks 5:4 (200 mhz på cpu = 160mhz på minnet). Ikke så god forklaring.. det tror jeg noen andre får ta seg av Men søk på forumet, dette spørsmålet (da med andre cpu'er, men samme greia da) er tatt opp flere ganger. Håper dette var til hjelp.. OBS! Alt på eget ansvar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå