cd32 Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 http://www.itavisen.no/art/1299208.html Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Måtte jo bare komme ja.. Hva blir det neste tro.. forslag? Lenke til kommentar
eiga Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Oi oi oi, frivillig elektrosjokk i små doser . Sikkert ingen bivirkninger der nei.... Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Kan folk som selger batterier anses som langere da, eller? (Og arresteres på samme grunnlag hvis det blir ulovlig?) Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Syns jeg ser dem på Karl Johan; "...døh - harru'ei krone tell en durracell elle'?" Lenke til kommentar
cd32 Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Quote: Den 2002-08-05 15:45, Lynx skrev:Kan folk som selger batterier anses som langere da, eller? (Og arresteres på samme grunnlag hvis det blir ulovlig?) ..jeg tror vi kan sammenligne batteriene med sprøyter, lightere o.l Ikke ulovlig, men svært nødvendige komponenter.. Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Blir overdose hvis man kobler det til et bilbatteri da? :smile: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Wow! Nytt partydop !! Hadde vært kult å kjøpe noen sånne partybokser til 5 pers og invitere sykepleierhøyskolen til fest.. hehe :smile: Neste produkt-test på HW.no ? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 ser det for meg på TG: politiet har razzia etter vodoo-bokser, 9-voltsbatterier og trafo'er som kan levere 9V også hjemmelagde bokser blir konfiskert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå