nesjon Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Skal du ha hendig og nett pc til under 8000,- så sjekk her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...151&hl=easynote Tror faktisk ikke du får en så liten og kjekk student-pc til lavere pris! Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Skal du ha hendig og nett pc til under 8000,- så sjekk her:http://forum.hardware.no/index.php?showtop...151&hl=easynote Tror faktisk ikke du får en så liten og kjekk student-pc til lavere pris! Ahh... Det blir en tur på Expert i morgen for å se om de har den der. Må sjekkes ut i alle fall Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hvordan er en iBook i bruk? Jeg har ikke prøvd så mye "nytt", men et kranglete Fedora gjorde at windows på pc er favoritten. iBook er kjempeflott Solid, godt tastatur, grei skjerm, super batteritid og OSX er GENIALT Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 OSX er GENIALT Ja det var jo det med nytt os som jeg funderte på. Hva legger du i ordet "GENIALT"? Akkurat det ordet ble jo brukt for å beskrive linux(Fedora Core2) til meg, men jeg kunne ikke konkludere med det samme. Jeg brukte kanskje ikke så mye tid som jeg burde for å venne meg til det, men det ble på en måte nok. Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 OSX er GENIALT Ja det var jo det med nytt os som jeg funderte på. Hva legger du i ordet "GENIALT"? Akkurat det ordet ble jo brukt for å beskrive linux(Fedora Core2) til meg, men jeg kunne ikke konkludere med det samme. Jeg brukte kanskje ikke så mye tid som jeg burde for å venne meg til det, men det ble på en måte nok. Tja, jeg kan jo ramse opp det jeg syns er veldig bra: - Selv med bare 1024x768 piksler så føler jeg at jeg har full kontroll, dette pga expose og en veldig fin alt+tab-funksjon (kan bare trykke på den du vil fram til, istede for å trykke alt+tab 9017531865 ganger) - Det henger seg ALDRI, ikke som jeg har opplevd på et år ihvertfall, og det er fortsatt like raskt som den dagen jeg fikk maskina. - OSX er veldig pent, flotte animasjoner, fine farger, ting som ikke går utover funksjonaliteten - Mange gode programmer, alle de viktigste programmene fra Windows finner man igjen i OSX (F.eks Photoshop, Dreamweaver, Office-pakka (som er veldig bra) og Opera osv osv) - Selv med mange programmer så kjører den veldig rent, mye bedre multitasking enn i windows altså (og jeg kjører en dual-amd-maskin som vanlig, så jeg er vant til grei flyt) Legg til alle verktøyene man får igjennom terminalen (hvis du har brukt linux så har du forhåpentligvis lært deg kraften i en terminal) så har man et herlig OS Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Hva slags maskin har du Henrik? Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jeg har en iBook 1ghz med 512Mb ram, 12". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå