Scotty Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Hei jeg skal kjøpe et "DFI LanParty UT nF3 250Gb"(s754)(Liste) og har en AMD Athlon 64 (3200+)prosessor. Og jeg lurer på hvilken cpu kjøler som er best til overklokking?? (evt. tips, erfaringer??) Takker for alle svar! btw er dette er bra kjøler for overklokkere?? Endret 11. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Thermalright XP-120 går for å være noe av det beste innen luftkjøling du får nå. Kommer selvsagt an på viften du setter oppå. Om du vil ha en kjøler som tar litt mindere plass, kan du gå for "lillebror" XP-90c. C står for kobber (Cu), den kjøler omtrent like bra som XP-120, men med en mindere 92mm vifte. Men det koster å være kar. For en av disse kjølerne + vifte må du ut med ca 550-700 kr vil jeg anta. Men du kan spare litt penger på å kjøpe en Thermaltake Big Typhoon som kommer ferdig med vifte for 400 kr, og kjøler omtrent akkurat like bra som XP-kjølerne. Stillegående er den også. NB! Både Big Typhoon og XP-120 tar stor plass. Sjekk at det er plass i kassa di og rundt socketen på hovedkortet. Endret 11. august 2005 av Krapfoss Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Takker for svaret! koste hva det får koste xp-120 går bra med hovedkortet(har denne) Og hvis du klikker her så ser du at det går bra med hk som jeg har. og kassa er en cm stacker så det skal nok gå bra! Tror at jeg gå for en xp-120 hos microplex+vifte...stilig ser den ut oxo ....synes jeg Her en blogg som alt blir satt sammen i Endret 14. august 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå