-=FIREFOX=- Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Jeg har tenkt og kjøpe meg en ny pc og lurte på om den Psuèn som sitter i detta kabinettet( 410W) Chieftec Mesh Medium Tower 400W PSU ATX 2.0,24/20pin Vil kunne klare disse komponenetene AMD Athlon 64 3200+ DFI LANPARTY nF4 SLI-DR Gainward GeForce 6600GT 256MB 2ns Kingston PC3200 HyperX DDR 1024MB Dvd-brenner 300Gb Harddisk 1x120mm og en 90mm Jeg har ikke tenkt og overklokke noe særligt Holder psuen? Håper på svar, skal bestille i dag Endret 9. august 2005 av -=FIREFOX=- Lenke til kommentar
-=FIREFOX=- Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Drit bra forum dette her asså!!! Ingen så har noen som helst anelse om det går Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Joda, men ikke alltid man får svar umiddelbart Å til spr.målet ditt. Joda, tror denne PSU skal holde. Kan selvsagt ikke garantere noe, men ville blitt overrasket hvis ikke den funket. Jeg har bygde ett lignende system til en kamerat for en tid tilbake, å det var med lik PSU som deg, bare i 350w versjonen istedet. Han skulle ikke klokke noenting. Men han sin er ihvertfall helt stabil å fin. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Drit bra forum dette her asså!!! Ingen så har noen som helst anelse om det går Hjelper ikke å hisse seg opp.. gjør det ihvertfall mer sannsynlig for at folk ikke gidder å hjelpe.. må ha tålmodighet lille venn Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Drit bra forum dette her asså!!! Ingen så har noen som helst anelse om det går Herregud da menneske, det har gått EN time, hva er det du forventer deg ? toldmodighet ! ellers vil ingen svare på din ..... tråd ! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Stenges pga bumping og sutring over manglende respons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg