araber711 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Alt av videoklipp på min pc nå blir omtrent som 4 color. De ser skikkelig stygge ut. Jeg har ikke installert noe som fulgte med skjermkortet, jeg lastet bare ned de nyeste driverene fra nvidia.com Er det noen som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det samme opplevde jeg på tv-kortet mitt. Fargene har forsvinnet... Satte inn ny xfx 6800gt. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Denne tråden fikser problemet! Lenke til kommentar
ALLAH Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 prøv å ta en cleansweep av alt av nforcedrivere etc.. deretter reinnastaller alt på nytt.. Funker ikke det, ville jeg sendt det inn. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Her er løysninga:Gå inn i eigenskapar for skjermkortet, høgre klikk på skrivebordet>>egenskaper>>innstillinger>>avansert>>navnet på skjermkortet. Derifrå skal du velge dette: 1. Gå til Fargejustering (Color Correction) 2. Velg overlay på toppen av sida 3. Nederst på sida velg advanced 4. Dette skal fikse problemet Kanskje dette hjelp? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) prøv å ta en cleansweep av alt av nforcedrivere etc.. deretter reinnastaller alt på nytt.. Funker ikke det, ville jeg sendt det inn. Nei, Nei, Nei! Ikke gjør det som ALLAH foreslår. Det er kun en liten innstilling i skjermkortdriveren som forårsaker problemet. Endret 9. august 2005 av apwr Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Fikk samme problemet da jeg brukte et Nvidia FX5600 et par uker, siden mitt ATI døde. Orka ikke og plages med det, det ble ok igjen da jeg avinstalerte Nvidia driverne og instalerte ATI sine da jeg fikk det nye ATI kortet. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Det hjalp for meg Igjen ble jeg reddet av hjelpsomme folk på formuet Endret 9. august 2005 av samye83 Lenke til kommentar
araber711 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 1000-hjertelig takk :) Helt topp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå