WorldWideWeb Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 fant ingen plass for å poste for mus eller tastatur. I dette tilfelle er det bare mus jeg valgte å poste dette i sjermkortkategorien fordi det er mest folk som er her å svarer. jeg har en razer mus diamondback. har hatt den i noen måneder no men plusteli så detter den ut av funksjon av og til. når noen plugger noe inn i en usb port så kommer det en slags lyd. samme sjer når man plugger den ut. når jeg beveger musa innpå windows så plusteli hører jeg den usb lyden som kommer når noe plugges ut, noen secunder senere så hører jeg den lyden når den plugges inn, å da funker den igjen en liten stund. men så sjer det samme om å om ijen. det er så irriterende. noen som har forslag? plz jeg har prøvd følgene: -satt den i en annen usb port -lastet ned å installert de nyeste driverne i fra www.razerzone.com men den detter ut fortsatt plz noen hjelpe... blir så stresset av dette tullet Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det er bare en ting å gjøre; Prøv en annen USB-mus. Hvis den virker upåklagelig, er det bare å sende inn 'Razermusa' og klage på at det har oppstått en feil, og at du vil ha den byttet. Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Jepp! Dette har skjedd med meg, og alle mine kamerater som har hatt den en stund! I både mitt og de andres tilfelle har det rett og slett vært noe galt med kabelen.. Skjekk om lyset går av når den settes ut av funksjon, om den gjør det har du nok funnet problemet EDIT: idiotisk å sette den i skjermkort kategori bare fordi folk svarer her.. Da risikerer du bare at den blir stengt, så neste gang start i "annet om hardware" f.eks EDIT2: Den var visst blitt flyttet Dumme meg Endret 9. august 2005 av Alph3z Lenke til kommentar
WorldWideWeb Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 ja lyse blir slukket ja. så må jeg bare få byttet den da? ok får vell prøve det da!!! takk for hjelpen Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 ja lyse blir slukket ja. så må jeg bare få byttet den da? ok får vell prøve det da!!! takk for hjelpen Jepp, få byttet den du! Hvis du får pengene tilbake, kan jeg med hånda på hjertet anbefale å kjøpe mx518 istedenfor! Jeg hadde razer før, men denne musa her.. den er bare helt RÅ! Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 kipt at man skal ha slik maks uflaks, jeg sverger fremdeles til Razer DB, syntes den er perfekt for meg....nesten da. Mulig det har kommet en knekk på kabelen eller noe slikt!? Frankie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå