WorldWideWeb Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) fant ingen plass for å poste for mus eller tastatur. I dette tilfelle er det bare mus jeg valgte å poste dette i sjermkortkategorien fordi det er mest folk som er her å svarer. jeg har en razer mus diamondback. har hatt den i noen måneder no men plusteli så detter den ut av funksjon av og til. når noen plugger noe inn i en usb port så kommer det en slags lyd. samme sjer når man plugger den ut. når jeg beveger musa innpå windows så plusteli hører jeg den usb lyden som kommer når noe plugges ut, noen secunder senere så hører jeg den lyden når den plugges inn, å da funker den igjen en liten stund. men så sjer det samme om å om ijen. det er så irriterende. noen som har forslag? plz jeg har prøvd følgene: -satt den i en annen usb port -lastet ned å installert de nyeste driverne i fra www.razerzone.com men den detter ut fortsatt plz noen hjelpe... blir så stresset av dette tullet Endret 9. august 2005 av WorldWideWeb Lenke til kommentar
apwr Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hva med å poste i "Annet om hardware"? Her får du i alle fall ikke svar. *Rapportert* Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hmm, har selv den samme musa og aldrig hatt det problemet du beskriver der nei. Hvis du kjører masse USB enheter, så anbefaler jeg at du tar ut alle unødvendige, har du et tastatur som også bruker USB så kan du la det være i maskinen. Den beste måten å feilsøke på er å ha så lite utstyre koplet til maskinen som mulig. Hvis du skal få god hjelp så anbefaler jeg at du tar en til hoved siden til razer musa (eller skal jeg si den offisielle support siden), http://razer.tigga.org der får du masse hjelp og jeg er sikker på noen kan hjelpe deg. Frankie Lenke til kommentar
WorldWideWeb Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) lol har postet den der å. Men det er så mye folk innpå her så det er garantert noen som vet noe, men ulempen er at alle kommer til å skrive: post en anne plass. men kansje noen er litt snille å svarer uansett. allt jeg bryr meg om er å fått fixet dette Endret 9. august 2005 av WorldWideWeb Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Se i tråden som ble startet i "annet om hardware" , jeg har iallefall svart der Lenke til kommentar
Osse Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Har ved et høve hadd et problem med usb enheter, det var da ikke mus, men en printer som oppførte seg ureglementert (virka bare av og til) Løsning : oppdatere usb 2.0 driverene i systemet (kontrollpanel, system, usb, oppdatere driver, søke på nettet) Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Trådstarter har en tråd om samme emne i riktig kategori. Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg