Swafty Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Hei Vet ikke om dette er riktig plass, men jeg prøver. Jeg tuklet litt med Ubuntu Linux her om dagen og prøvde og installere det på samme harddisk som Windows XP er på. Da måtte jeg lage en ny partisjon slik at det ble 2 og resiza partisjonen Windows var på sånn jeg fikk plass til Linux. Men så skjedde det noe feil under installasjonen av Ubuntu, så måtte jeg avbryte hele installasjonen. Men når jeg skulle starte PCen igjen så kunne jeg ikke komme inn på Windows. Det sto noe med "Feil ved innlasting av operativsystem" eller noe Så formaterte jeg, men nå ligger det 2 partisjoner inne på C:, og jeg ville ha slettet den andre også få plassen til den andre inn på den første som Windows er på. Slik at det bare er 1 partisjon inne på C: som har all plassen i harddisken som Windows bruker. Jeg vil ha det sånn jeg hadde det før jeg tuklet med Linux. Tok med bilde: Jeg fikk hjelp av noen på IRC og de sa bare "partition magic" så jeg prøvde programmet, men vet ikke hva jeg skal trykke på og de fleste alternativene var gråe som ikke gikk ann og trykke på. Endret 9. august 2005 av Overdox Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Heh... litt pinlig men jeg fant ut av det nå Trykket bare på noe rart så vips var det fikset. Nå er alt okey Men takk for hjelpen uansett :!: Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvis noen lurer på hva han gjorde, så vil jeg tippe han bare trykket på "Resize partition" også ble det bare fryd og gammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå