zokra Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvor kan jeg finne dvd cover? Vet om cdcovers.cc og google så klart, men har noen norske filmer jeg ikke finner cover til Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hm, litt dumt spørsmål, men kan man diskutere om dette her, selv om det er snak om cdcovers eller? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 dvdprofiler programmet finner cover for meg Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Bruker eCover som er enkelt og bruke og er gratis. Finner det her. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Vet ikke hvordan det er i Norge, men internasjonalt er covere rettighetsbeskyttet på lik linje som film, bøker, musikk/plater osv. I hvert fall noen av de mest 'åpne' amerikanske stedene for et par år siden ble stengt eller forandret hva/hvordan de la ut omslag etter påtrykk fra bransjen for noen år siden. Så vidt jeg vet har også DVD Profiler (og sikkert andre lignende) måttet inngå avtaler med bransjen for å få lov til å ha (relativt) hi-rez versjoner av omslagene i databasen sin. Endret 9. august 2005 av Njål Lenke til kommentar
svarteF Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Du kan jo prøve www.covers.to Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 hvis du snakker om bare den coveret av plastikk så kan jeg finne i butikker som f.eks el-kjøp Lenke til kommentar
zokra Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Det er ikke cover til å ha dvden i som jeg er ute etter... Takk for alle tipsene, men jeg finner ikke cover til brødrene dal på noen av de sidene Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg søkte i DVD profiler på Brøderene dal, der kom det med covere.. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Problemet er at jeg ikke har DVD profiler EDIT: Koster det ikke penger? Endret 10. august 2005 av zokra Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Problemet er at jeg ikke har DVD profiler EDIT: Koster det ikke penger? Det er det ikke vet du DVD Profiler kan lastes ned her. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Problemet er at jeg ikke har DVD profiler EDIT: Koster det ikke penger? Standard-versjonen er gratis. Hvis du betaler får du tilgang til høyer oppløsning på coverne, teste beta-versjoner, og fjerne reklame på online-delen (hvis du bruker den). Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Problemet er at jeg ikke har DVD profiler EDIT: Koster det ikke penger? Standard-versjonen er gratis. Hvis du betaler får du tilgang til høyer oppløsning på coverne, teste beta-versjoner, og fjerne reklame på online-delen (hvis du bruker den). Er det noen her som gjør dette? Hvor mye koster det i året egentlig? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Jeg har betalt for programmet, synes det er vel verdt pengene. Det er kun en engangsbetaling, husker ikke hvor mye. Edit: $29.95 Endret 11. august 2005 av Njål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå