Gå til innhold

Trenger ok skriver til ok pris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laser er best for dokumentutskrift, men Samsung er litt for lure med toner'n, hvis man skriver ut mye blir det atskillig dyrere over tid i forhold til de fleste andre merker. Ser den Samsungen er oppgitt å kunne skrive 2000 sider med medfølgende toner, hvis du ikke skal skrive ut mer enn det er det et veldig bra kjøp.

Lenke til kommentar
Laser er best for dokumentutskrift, men Samsung er litt for lure med toner'n, hvis man skriver ut mye blir det atskillig dyrere over tid i forhold til de fleste andre merker. Ser den Samsungen er oppgitt å kunne skrive 2000 sider med medfølgende toner, hvis du ikke skal skrive ut mer enn det er det et veldig bra kjøp.

Takker!

Hvordan er denne i forhold?

Lenke til kommentar

Det var billig til HP å være iallfall, men vet ikke noe om akkurat den skriveren desverre. Det ser iallfall ut som om tonern er litt overprisa, 635kr for 2500 sider, mens til Samsung 1610'ern er det 535kr for toner til 2000 sider. Er vel ganske vanlig at toner er dyrt til små laserskrivere, små prisforskjeller ser det ut til her også. Hadde en stor HP laserjet engang, det kosta rundt 650kr for toner til 9500 sider, blir ganske mye billigere pr side det. Lurer nesten på at Samsungen er et like bra kjøp der ja, men HP hadde iallfall veldig god kvalitet før og kanskje enda også. Min gamle HP hadde skrevet 307.000 sider når jeg kjøpte den, var i topp stand for det. Kjøp den som behager ditt ene øye mest :)

Edit: Tonerkostnaden på den HP'en blir ca 25.4 øre mot Samsung med nesten 27 øre, veldig små forskjeller.

Endret av th-3
Lenke til kommentar
Det var billig til HP å være iallfall, men vet ikke noe om akkurat den skriveren desverre. Det ser iallfall ut som om tonern er litt overprisa, 635kr for 2500 sider, mens til Samsung 1610'ern er det 535kr for toner til 2000 sider. Er vel ganske vanlig at toner er dyrt til små laserskrivere, små prisforskjeller ser det ut til her også. Hadde en stor HP laserjet engang, det kosta rundt 650kr for toner til 9500 sider, blir ganske mye billigere pr side det. Lurer nesten på at Samsungen er et like bra kjøp der ja, men HP hadde iallfall veldig god kvalitet før og kanskje enda også. Min gamle HP hadde skrevet 307.000 sider når jeg kjøpte den, var i topp stand for det. Kjøp den som behager ditt ene øye mest :)

Edit: Tonerkostnaden på den HP'en blir ca 25.4 øre mot Samsung med nesten 27 øre, veldig små forskjeller.

Tusen takk for hjelpen (tror jeg går for Samsung, jeg:)!

Lenke til kommentar

Canon Pixma iP4000 til under 1000 kr.

Tror du burde bli fornøyd med denne med bla annet utskiftbart skrivehode og 5 blekkpatroner som kan skiftes individuelt. Printeren er ganske rimelig i drift. Foto blir bra og dokumenter blir temmelig pene med denne printeren. Særlig grafer og tabeller tar seg godt ut til skoleoppgaver også kan du bruke mange fine farger også istedenfor kjedelig svarthvitt.

Med riktig type papir (f.eks. ganske billig dobbeltsidig bestrøket papir fra blekkskriveren.no) kan du skrive ut dokumenter med høyoppløselige bilder også.

Bare husk på å alltid bruke originalblekk.. ellers tetter alt seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...