Athlon Power Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hvordan skal jeg installere et proram slik at det bare funker or en bruker ev i windows xp??? Enten bare admin eller admin og noen brukere? [ Denne Melding var redigert av: Athlon Power på 2002-08-05 14:37 ] Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 mÅ DA VÆRE NOEN SOM VET DETTE? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Ok, siden ingen svarer, så tipper jeg :smile: I XP, når du bruker NTFS, har du sharing and security (Mulig du må skru av simple file sharing først) I security tagen kan du legge til permissions for brukere (System, owner, admins, brukere osv) Om du fjerner en bruker herfra burde det bare funke for de med tillatelse. Sikkert noen som kommer til å si jeg er helt på jorde Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Quote: m-kane skrev (2002-08-06 17:06):Ok, siden ingen svarer, så tipper jeg :smile:I XP, når du bruker NTFS, har du sharing and security (Mulig du må skru av simple file sharing først)I security tagen kan du legge til permissions for brukere (System, owner, admins, brukere osv)Om du fjerner en bruker herfra burde det bare funke for de med tillatelse.Sikkert noen som kommer til å si jeg er helt på jorde Er ikke helt på jorde nei.. :smile: Du kan sette "Deny" på de brukerne du ikke vil skal ha tilgang (hvis det er bare et par styker), eler du kan fjerne alle og sette "Allow" til de som skal ha tilgang... Programmet vil fortsatt havne i Start-menyen, osv til alle, men vil ikke virke.. :smile: Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 De fleste nye programmer lar deg velge om bare du eller alle brukerene skal kunne bruke programmet. Du trenger ikke slå av simple sharing, når den er på velger du bare "Gjør denne mappen privat"(tror det er det som er navnet). Husk at admin vil alltid ha tilgang til alt uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå