newman221 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Noen som har erfaring med Komplett.no sin Notebook 260? lurer på å kjøpe en sånn en, har funnet ut at det kan være greit med en man kan bære på... Når det gjelder min filosofi om bærbar, så skal de være bærbare. Dvs at 15 og 15,4" blir altfor stort.. så da står jeg igjen med 12,1" alt over 2 kg er for tungt... går selvfølgelig utover ytelsen, og prisen går opp, men men så noen som har kjøpt den, sett den eller testa den? kommer hovedsaklig til å surfe på nett, jobbe med word/excel osv, samt se filmer. har en stasjonær til å spille på prismessig tak har jeg satt til 13'000 cpu - uvesentlig (men faen ta den som kommer med forslag om Celeron) ram - 1024 minimum hdd - 60GB min batteri bør leve 3 timer, og helst et tilleggsbatteri Lenke til kommentar
purolatino Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Komplett Notebook S260. Hei, har nå hatt min notebook S260 i ca. 3 uker, er selv kjempefornøyd. Betalte 14.000 kr for 1,86 Ghz CPU, 1Gb Ram (en brikke), 60 Gb Harddisk + ekstra 8 cells batteri. For samme prisen vil du nå få 2 Ghz CPU, 1 Gb Ram, 80 Gb Harddisk + ekstra batteri, da prisene har gått ned. Du kan også lese test av maskinen på dinside.no, de var kjempefornøyd med den også! Jeg vil anbefalle maskinen på det varmeste!, har ikkje angret et sekund, den er solid, stillegående og ikkje minst meget pen å se på, perfekt arbeids/skole maskin! Har også prøvd en del spill på maskinen, det går fint å spille litt på den, selv om den har intrigert grafikk kort, har prøvd for eksempel Conflict Desert Storm, det gikk helt greit, men vil ikkje anbefalle maskinen til spillemaskin, da bør man se etter noe annet! Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er det ikke tv ut eller bluetooth/ir på den? Og er det ledig pcima slot eller hva den der porten på laptoper heter? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Og ja, samme lurer jeg på.. er det TV-out på den? det er på grensa til svært nødvendig Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 har du en stasjoner å spille på ville jeg valgt en 12tommer, ultraportabel. Greit å ha en bærbar, og ikke to stasjonere Lenke til kommentar
Pabff Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Nei, det er ikke bluetooth, ir eller tv-ut på den... Det trekker vel en god del ned.. ellers er jeg ikke langt unna å kjøpe denne maskina selv. Hw har visst en test som skal komme snart. (fikk høre at den skulle komme forrige uke, så den kommer sikkert snart..) Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har nettopp kjøpt denne PCen og venter i meget spent. Dessverre ble det bare 60gb disk på meg siden 80'en var utsolgt Men kjøper ny disk da jeg har fyllt opp denne, da er prisene mer vennlige også. Når det gjelder TV utgang så kommer jeg trolig til å kjøpe PCMCIA TVtuner, er ikke så ofte man trenger TV ut der-og-da, mer for å koble til PCen hjemme. Da slipper man også NRK lisens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå