opticus Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Dama nekta at jeg skulle bygge noe greier til å ha i stua, så jeg tenkte en liten stund og fant den perfekte løsningen. Bygger htpc'n inn i en fot skammel fra ikea specs: p3 500 384 mb ram samsung spinpoint 40gb disk gforce 2 skjermkort m tv ut powersupply av ukjent merke som var meget stillegående fant jeg ut hk,cpu og kanskje ram er fra en gammel ibm så langt har jeg brukt 450,-(hd) og resten er skvip fra "esken", "esken" er en eske med veldig mye rart jeg har samlet på opp gjennom årene også lurer jeg litt på hva windows media center er for noe lurt, er det et os eller kjører det på feks windows xp? stay tuned(pusser også opp kjøkken så ting tar litt tid) Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 windows media center er os som bygger på xp pro. Bare mer kompatibel når det gjelder avspilling av media relaterte ting. Det som er litt annerledes er at service pack 2 følger med og direct x 9.c. blir automatisk innstallert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå