Gå til innhold

Avkuttet hode med gSmart Mini II


Anbefalte innlegg

Det er en ting som irriterer meg litt med gSmart Mini II (ellers så er jeg STRÅLENDE fornøyd med dette supre kameraet), Mustek kunne sponset på seg og brent inn en eller annen form for mal der du kikker inn slik at det blir lettere å holde kameraet i riktig retning... For selv om du holder kameraet opptil ganske så skjevt så kan det se ut som at du har motivet rett i linsa. Men den gang ei.... Prøvde å tegne en prikk med sprit tusj midt i foran og midt i bak slik at jeg visste jeg holdt kameraet rett frem når de to prikkene var overhverandre og det hadde sikkert funket fett det, hvis jeg bare hadde sett de stakkars prikkene i det hele tatt!!!

 

Men i de fleste andre kameraer er det slike brune firkanter og rundinger som hjelper deg å holde retningen, og det syns jeg Mustek kunne mekka også! Men men... nå er det engang slik at det har de ikke så da lurer jeg rett og slett på om noen har en ide eller et tips om åssen jeg skal ta bildene slik jeg vil og ikke bare få med en arm i ny og ne ;D

 

_________________

 

I love the smell of napalm in the morning, smells like victory....

 

.:-krakil-:.

 

[ Denne Melding var redigert av: krakil på 2002-08-05 14:28 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er et problem ja.

Jeg holder ofte kameraet litt ned og til venstre. da pleier jeg og få med det jeg skal, men ikke alltid helt perfekt da. Problemet er også at ting blir mye nærmere enn hva man ser igjennom søkevinduet, slik at når jeg trodde jeg fikk med alle rundt bordet, så fikk jeg bare med halvparten på sidene :sad:

Men hvor mye kan man egentlig forvente for 700 kr?

Lenke til kommentar

nei det stemmer jo,, man kan jo ikke forvente et helt supert kamera for en slik pris,, men det er litt plagsomt at selve linsen ikke ligger rett under "kikkevinduet". skulle filme når en Kawazaki ninja kjørte på et hjul, kom hjem og såg filmen på PCèn, så viste det seg at jeg hadde filmet rett foran sykkelen hele tiden,,det var kjipt...

Lenke til kommentar

jeg skulle også filme noen som drev og stupte, og da filmet jeg rett foran hele tiden.... latterlig... men men... er helt enig i at man ikke kan forvente alt til den prisen, og ellers er jeg kjempe fornøyd med kameraet, men det hadde da ikke kostet mange ørene og brenne på en liten "sikte-rute" i kikkehullet!!!! Mustek: vi venter i spenning på en 3'er med lcd skjerm, blitz og bedre "siktemuligheter"! ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...