Gå til innhold

NVIDIA GeForce 6600?

Sindre90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velkommen til forumet!

Om du skal ha et geforce 6600-kort, så velg et med 128MB minne, siden det er raskere og bedre minne. Det er kun toppkort (radeon x800, geforce 6800...) som har bruk for 256MB.

Hvor mye koster modellen du tenker på?

Radeon x700 kan også være et alternativ.

Jeg anbefaler geforce 6600GT fremfor 6600.

Lenke til kommentar
Kort spørsmål = Kort svar

NEI

For noe tull... Du må komme med mer enn det der.. Det er et bra kort, som greier de fleste spill, ikke undervurder dette kortet bare fordi at man andre skjermkort i den høyere klassen som GeForce 6800GT, og A850XT eller hva det heter.

Du tok vertfall litt hardt i syns jeg..

Endret av TurtleMan
Lenke til kommentar
Det husker han ikke.

vilket skjermkort vile du anbefalt for den pc'en? vis det er det han burde bytte?

Om jeg skulle valgt geforce 6600, så hadde jeg valgt GT-versjonen. Eventuellt radeon x700 hvis jeg ikke skulle benyttet SLI. Selfølgelig hadde radeon x800/ geforce 6800 være mye bedre. Men det jeg ivertfall ville valgt til en spille-pc, er AMD64-prosessor. Men det er vel litt dumt å oppgradére skjermkort rett etter innkjøp. Men som sagt, dette er ikke noen spille-pc. (ikke misforstå, den vil takle de fleste spill)

Lenke til kommentar
Kort spørsmål = Kort svar

NEI

For noe tull... Du må komme med mer enn det der.. Det er et bra kort, som greier de fleste spill, ikke undervurder dette kortet bare fordi at man andre skjermkort i den høyere klassen som GeForce 6800GT, og A850XT eller hva det heter.

Du tok vertfall litt hardt i syns jeg..

Jeg burde vært snillere siden det var hans første post, joda. Men tanken min var at han burde utdype slik som det jo ble gjort etter hvert i tråden, fordi folk forbarmet seg over ham, eller fordi de mener noe om kortet.

F.eks. Er dette kortet bra i forhold til dette kortet? Eller er dette kortet bra til denne prisen? Eller er dette kortet bra til dette spillet?

Trådstarter kunne nesten like gjerne spurt: Hvor lang er en fisk? Slik han formulerte det.

Kortet er forøvrig av det dårligere slaget etter min mening i forhold til pris og bør ikke være noens førstevalg til kort som skal vare enn stund fremover. Eieren er imidlertid fornøyd, og det er jo det viktigste, så da forstår jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...