Noaidi Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Noen som vet når serial-ATA kommer? Har planer om en større oppgradering av maskinen min, men vurderer å vente til dette kommer. Trenger ingen kommentarer om at det alltid kommer noe nytt og bedre mens man venter... Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Mener det har kommet PCI kontrollerkort med Serial ATA, med noe adapter greie til IDE..... Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 tror det har kommet ut et P4 hovedkort med SIS chipset, som har Serial ATA, 8x AGP + + + (tror det er msi eller asus som har laga det) Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 s-ATA disker har kommet(men selges ikke såvidt jeg vet) s-ATA kontrollere har kommet(men ikke i norge såvidt jeg vet) HK med s-ATA kommer veldig snart(vet at neste kortet til msi vil støtte det...) kansje når det nå kommer hammer hovedkort så vil det skje en ATA-revlusjon... Lenke til kommentar
Noaidi Skrevet 5. august 2002 Forfatter Del Skrevet 5. august 2002 Gleder meg! Håper bare det ikke blir å koste så inni h... mye som SCSI. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Med tanke på at det skal erstatte IDE, er sikkert prisen overkommelig. Uansett, når den først kommer på markedet, synker prisen griseraskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå