mindor Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har lastet ned evox m8 brent den på en dvd og satt den i xbox håpet at den gjorde det automatisk men nei. Hva trenger jeg for å få det til Takk Lenke til kommentar
spillchip.com Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei, Last ned foreks evolution 3955. Bruk creaxtion til å lage en valid xbox iso av dette programmet. I samme dir som default.xbe så lager du en mappe som heter Bios Legg biosen i denne mappen og brenn iso fila. Har du allerede harddisk og nettverk, bare lag en mappe som heter BIOS på C:\ og kopier bios dit, deretter kjør evolution fra C:\ så kan du flashe med evolution Lenke til kommentar
spillchip.com Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Dette er selvsagt to av mange måter å gjøre det på, men det er slik jeg gjør det når jeg flasher ny bios. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Er ikke modding av Xbox ulovlig da? BTW: Spillchip, du har en EDIT-knapp som kan brukes når som helst du trenger det. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 [iC' date=09/08/2005 : 18:16] Er ikke modding av Xbox ulovlig da? Og hvorfor tror du det? Har skrevet litt om det nå i Faqen som er sticky i gruppen her. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 [iC' date=09/08/2005 : 19:16] Er ikke modding av Xbox ulovlig da? BTW: Spillchip, du har en EDIT-knapp som kan brukes når som helst du trenger det. Nærmere halvparten av postene i spørsmål og svar - konsoll handler om modifisering av xbox, så nei . Hvilken chip har du da? Hvis du har feks. en ny smartxx, xenium eller xecuter bios kan det gjøres mye enklere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå