Isdas Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 For noen dager siden formaterte jeg dataen for "siste" gang, jeg hadde nå fått tak i en Engelsk XP Pro version og satte igang med "opperasjonen". Jeg hadde gjort dette ca 20 ganger før så det var ikke noe serlig problem Når jeg skulle åpne filmene mine var bilde helt "ødelagt". Fargene var alt for lyse, og når jeg prøvde å ta screenshot av det med "Print Screen" og deretter lime det inn i Paint, så var selve filmbildet svart... Har prøvd å installere flere codex packs men uten hell... Driverne jeg brukte denna gangen er de samme som jeg alltid har brukt, bare at jeg har oppdatert skjermkort driverne... Takker for alle svar og håper på at noen veit en løsning i denne saken. MVH Erik "Isdas" Aasmundrud Lenke til kommentar
sexten Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Det at bildet ble helt svart når du limte inn i MS Paint fra MS Windows Media Player (antar jeg) er en copyright-funksjon i Windows, så det blir sånn uansett:) Prøv å bruk VLC Media Player www.videolan.org/vlc Om det ikke virker så har du nok feil drivere til skjermkortet eller en dårlig kobling et sted, eller feil innstillinger på skjermen. Endret 9. august 2005 av sexten Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det at bildet ble helt svart når du limte inn i MS Paint fra MS Windows Media Player (antar jeg) er en copyright-funksjon i Windows, så det blir sånn uansett:) Prøv å bruk VLC Media Player www.videolan.org/vlc Om det ikke virker så har du nok feil drivere til skjermkortet eller en dårlig kobling et sted, eller feil innstillinger på skjermen. Det er nok ikke en copyright funksjon, men video bruker overlay, noe du ikke kan ta bilde av... For å ta bilde av video i Windows Media Player må du sette maskinvareakselerasjon tul "Ingen". Først da kan du ta bilder av video i WMP. Når det gjelder feile farger ville jeg også prøvd å bruke VideoLan Player, dersom fargene er helt feil her også ville jeg sjekket skjerminstillinger, eller nye drivere. Lenke til kommentar
erlend_oyen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Om du har Nvidia basert skjermkort, så bruk de forige driverene ikke de nyeste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå