JokerHaulan Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei jeg har lyst på ett bedre skjermkort enn det jeg har nå selv om det er helt nytt. men jeg vet ikke hvordan kort jeg få mest for pengene , skal ikke kjøpe det før om en måned eller no men må bare få noen råd. Mitt korrt tar ikke farcry melt perfekt hakker litt. vil legge inn ca 2000kr . jeg vil også at jeg se en stor forskjell fra det kortet jeg har nå. dette kortet her jeg nå. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302976&cks=PRL noen forslag til kort som kan være stor forbedring? Lenke til kommentar
kinag Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg kjøpte Gainward Geforce 6600 GT 128mb, og jeg må si jeg er STOR fornøyd. Vil nok tro du vil se en forandring fra det kortet du har nå, hvor mye er jeg ikke sikker på siden jeg egentlig ikke er noen hardware geek Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 under 2000 er det 6600gt, x700pro og x800 som gjelder...litt høyere og rundt 2500 får du x800xl eller giganten 6800gt Lenke til kommentar
meeg Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvis du ikke skal kjøpe før om 1 måned eller 2, så vil jeg tro du får de fleste GeForce 6800 GT kort til under 2000,-. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 hvorfor skal geforce kunne ned prisene sine a? og når tror du det kommer til å skje for eksempel på komplett?? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 og jeg vil merke stor forskjell på det?? er det noen spesielle merker jeg bør kjøpe av eller er det det samme? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Fra 11. august vil prisene på GeForce synke iflg. denne artikkelen på hw.no. Tar vel litt lenger tid før de norske webshoppene senker prisene. Og ja, du vil merke forskjell. 6800GT er mange ganger bedre enn 9600pro. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 men er det verdt å kjøpe det siden den jeg har nå er nesten nytt, har akkurat satt sammen pc og der og da skulle jeg bare ha ett greit skjermkort... eller kommer det kortet der å funke bra når jeg har satt inn sånn at jeg har 1G ram.? Lenke til kommentar
marcen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Om dette ikke er et prakteksempel på riktig topic-tittel, så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvis det lagger i Farcry er det nok skjermkortet som er flaskehalsen. Bytter du ut 9600pro med et 6800GT vil det ha mye større innvirkning på spill, enn 1 GB ram. Det "gamle" kortet kan du jo selge på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå