Shhhh Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 arehei: Litt usikker på om denne skulle vært i åpen diskusjon. Du får flytte den hvis det er nødvendig Her er testen Resultatet var noe overraskende. De skriver også at kamera i K750 og w800 er prikk like noe som var spekulert i her på forumet. n this article we compare the pictures taken by Nokia N90 with the pictures taken by Sony Ericsson W800. The W800's camera is just the same like the one of Sony Ericsson K750. So, the test is valid for comparison between Nokia N90 and Sony Ericsson K750 too, in case that you may hesitate between these two phones and you care about the photo quality. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg synes testen viser klart på noen områder at K750i/W800i er bedre enn N90. Jeg hadde forventet mer av N90, men jeg er glad for at min K750i tar såpass bra bilder som den gjør Lenke til kommentar
Captaincaos Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Godt å vite:) Venter i spennjing på min W800i. At K750i har godt kamera har jeg allerede sett. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Det var jo tydelig at bildene fra W800 var oppskarpet en god del, men de inneholdt allikevel mer detaljer, så bildene ville nok vært skarpere enn N90 uansett. Det at bildene på N90 så så blasse ut, hadde vel med at SE sikkert spriter opp bildene som W800 tar, men likevel så de (bildene til N90) mer "mobilkamera" ut. Men N90 hadde endel rare eksponeringer, det kommer de ikke utenom. Alt i alt en verdig vinner på bildefronten. Men på videofronten... Du verden. Jeg fikk lyst på N90 bare på grunn av det, nesten... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Carl Zeiss hjalp ikke stort på det kameraet der hvertfall... Lenke til kommentar
Batair Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hm, at de har fått tak i en N90 betyr kanskje at den er på vei Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg som trodde at den nye "Carl Zeiss" telefonen skulle ta mega bra bilder, hvertfall til den prisen den er satt til, så slår den "billige" w800 den. Litt dumt at w800 ikke har bra kvalitet på video filming W800 me like... Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 1-0 til SE, enkelt og greit. Hehe. Dette overrasket litt, da mange av oss på forumet var enig i at N90 var marginalt bedre på en test utført av Mobile-Review for en måned eller mer siden. Det at N90 sitt kamera blir dårligere, eller K750i sitt kamera blir bedre siden da er litt overraskende. Man merker altså at det tydeligvis har veldig mye med fotografen å gjøre også. Men resultatet i denne testen er klart: W800/K750 har best kamera. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Dette overrasket litt, da mange av oss på forumet var enig i at N90 var marginalt bedre på en test utført av Mobile-Review for en måned eller mer siden. mange var også uenige Men det som er rart, er at i testen til mobile-review var Nokia-bildene de skarpeste, enkelte mente at de ble litt for skarpe, på grensen til kornete. I denne testen har W800i de skarpeste bildene... Det er helt klart at Sonys digitalkameraavdeling har hjulpet SE mer enn noen trailerlaster med sveitsiske glassplater har hjulpet Nokia... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 ... er at i testen til mobile-review var Nokia-bildene de skarpeste, enkelte mente at de ble litt for skarpe, på grensen til kornete. I denne testen har W800i de skarpeste bildene... ... på grensen til kornete, syns nå jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå