Jonki Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 hater sånn! "omg!!11 la oss skremme noen1!!11 finn en ting på bildet1!!!11, hahaha omgz0r l0lz0r5i du ble eid!!! h4xx!!!11 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Gud så ekkel denne var. Har jo sett noe lignende før, men.. Har ikke blitt så skremt på lenge. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Alle må da skjønne det når dei ser tittelen! JEg skrudde lyden helt av og nærmest lukket øynene. Når filmen går mot slutten og ingenting har skjedd må det jo komme et skrik, eller noe slikt (hørte jo ikke lyden) og et bilde av ein stykk dame! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Synes denne er mye morsommere Eid. HAHA!!! EID!! Den skal jeg ta på Vegard_ etterpå!! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Synes denne er mye morsommere Eid. HAHA!!! EID!! Den skal jeg ta på Vegard_ etterpå!! HAHAHAHAH!!!! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Fikk nesten hjerteproblem. Oj det der var skummelt det. Men ein ting..kor hyena var hen da? Det er jo det som er meningen da. At vi skal lete etter hyena og på en måte undebevisst bli lurt til å se den. Var vel egentlig meint som en spøk da. Endret 15. august 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå