DJ_Dark Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jadda! Enkelte folk kan det å komme med "gode" (dvs morsomme) bortforklaringer etter de har kræsjet med bil: Link til siden Her! - Jeg kan ikke norsk, så det er ikke jeg som skriver dette. - Det var nok min skyld, men motparten kunne valgt et annet sted å parkere. - Det var hans skyld. Jeg sto riktignok parkert midt i veien, men han kunne kjørt på begge sider. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Likte denne her jeg Føreren av bil B påsto hardnakket at hun hadde kjørt på grønt, helt til det gikk opp for henne at det ikke var et lyskryss. Endret 9. august 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) For et valg! Skulle jeg treffe bil B eller bil C? Jeg traff begge! HAHAHA! Sign :!: Endret 9. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg sier herved opp min forsikring, da jeg etter kollisjonen ikke har bil lenger. Haha! ville likt å møte dene karen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå