Shruggie Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg har vært i tenkeboksen ganske lenge angående å kjøpe en HTPC, siden jeg nå bruker Xbox Media Center til filmavspilling, og er dritlei bråket. I tillegg får jeg ENDELIG kabel-TV, og vil gjerne bruke "Tivo"-funksjonalitet. (Er det det som heter PVR?) Jeg har sett på Netshop sin HTPC, og den ser veldig grei ut, men det virker som om de har tatt seg godt betalt. Jeg søkte litt på prisguiden, og fant ut at jeg kunne bygget samme PC vesentlig billigere. (Alt likt) I tillegg har jeg 512MB Ram liggende, og et skjermkort med TV-ut, slik at jeg slipper å kjøpe det i tillegg. Er det noen som har denne PCen og kan komme med en "mini-review" til meg? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 "Ferdigbygde" HTPC'er vil sannsynligvis alltid være overpriset. Heller sett sammen en pc som takler det du vil den skal gjøre og stapp alt i et pent htpckabb. Klarte forresten ikke finne den pc'n du snakka om. Link? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå