Gå til innhold

Asus W5A | Vurderer kjøp, ønsker mer informasjon.


Anbefalte innlegg

Heisann,

 

jeg vuderer å kjøpe meg en ASUS W5A - men ønsker litt informasjon. Noen her som har en slik, og kan dele erfaring ? Kanskje noen som har linker til bra tester, annet enn den her på hardware som jeg allerede har lest ?

 

Jeg har også hørt at det er mulig å oppgradere rammen til 1280 (altså å sette inn en 1024-brikke i den ledige utbyttbare minneslotten). Er det noe sannhet i dette ? På ASUS sine hjemmesider oppgir de max minne som 768, noe som virker rart hvis det er mulig å sette inn mer.

Endret av Rymored
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte en i Mai. Er godt fornøyd med den så langt. Liten, lett, solid, relativt stillegående og godt utseende.

W5A har 256MB loddet på hovedkortet med mulighet for en 512MB brikke i tillegg. W5Ae har 512MB loddet på hovedkortet - også den med 512MB i tillegg.

768MB fungerer fint for meg - selv om det ikke gir noe særlig å gå på i fremtiden.

En ting å være oppmerksom på er den vertikale innsynsvinkelen på skjermen - den er ekstremt dårlig, så du må ha skjermen justert helt rett. Når du ser i riktig vinkel er dog skjermen veldig fin (hvis du liker glossy skjermer i allefall).

Batterilevetiden er også litt lav, med 4400mAh batteriet varer den i ca. 3 1/2 time.

Men alt i alt, veldig godt fornøyd som sagt.

 

Kjetil Vatne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...