Eddie123 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei. Jeg har en PC med Clarkconnect 3.0 stående, som står som web/email/fil server hjemme hos meg. Fikk et problem, etter at kona slo den av med strømbryteren, istedet for å ta en shutdown. Fikk masse feilmeldinger på harddisken ved oppstart, og ble tvunget til å kjøre fsck. Dette ser ut til at det har fikset det meste, men den er fortsatt ikke helt frisk. Får en feilmelding under oppstart, som blafrer så for forbi at jeg ikke er istand til å lese hva det er, unntatt at det er noe med syswatch, at den ikke kan starte. I tillegg så kjører ikke squirrelmail lengre, og mysql virker heller ikke, selv om det står i webadmin at den kjører. Går det an å reinnstallere CC uten at jeg mister alle innstillingene, og alt som er lagret ? Jeg aner rett og slett ikke hvordan jeg skal få den opp i 100% stand igjen. Takker for alle innspill Vegard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg veit CC har noe backup greier. Jeg har alderi prøvd det, men du kan jo se på det og kanskje det kan hjelpe deg. Utenom det har jeg desvere ingen tips. Har selv hatt litt problemer med CC som har vert ekkle og ordne opp i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå