AlekXP Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hei Som det står i emne tittelen. Jeg vil lage min egen "ghetto" dansematte, men jeg trenger noe som kan registere hvor jeg tråkker liksom. Noen sensorer av noe slag kanskje. Er det noen som veit om hvor jeg kan finne en plass jeg får kjøpt noe slik? For de som ikkje skjønner hva jeg mener med danse matte, så skal jeg ved ett bilde. Slik att dere forstår pointet. Skal altså tråkke på disse sensorene, så om det finner sensorplater eller noe slik så hadde det vært kult å fått skaffa meg. Uansett, sensorer folkens, trenger å finne noe!! Hjeeelp!! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 jeg fant ikke, men jeg er ikke så flink til å lete, men inne på www.elfa.se/no kan det hende du finner noen... Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 sensorer blir antagelig litt komplisert og dyrt vil jeg tru... hva med å bare bygge noe som alt er utprøvd og som funker? http://www.digitaltorque.com/mydancepad/ hva du skal bruke den på? PC eller PS? jeg kjøpte en matte på freerecordshop til 150 kr pluss en overgang til PC fra en webshop og det kosta meg ikke mye... 150kr for matta og 230kr for overgangen (den kosta 150 men ble en del i frakt og gebyr)... funker fint nå, men de mattene er ikke helt bra, noen funker fint andre virker nesten ikke... vurderer å bygge en liknende som den jeg linka til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå