bigkay Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Tatt med Canon Eos 350d og Kit linsa (med solblender på) Ble litt uskarpt når jeg komprimerte jpegen for å uploade her. Bigk. Endret 9. august 2005 av bigkay Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg syns det ble alt for uskarpt, ser ikke ut som noe er i fokus. Syns du burde komprimere de på ny, det der var skrekkelig. Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 beklager, har lastet opp en versjon som har litt bedre jpeg komprimering bigk Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Hmm, litt kjipt at det ikke er samme bilde. Jeg likte hele settingen i det første bildet med de to kranene, eneste var komprimeringen som ikke så helt bra ut. EDIT: På krane bildet syns jeg du brudre fjerna den lyktestolpen til venstre i bildet, og kanskje fjerna de lyse flekkene på det bygget. Likte himmelen veldig godt. Endret 9. august 2005 av Carrox Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Enda et bilde fra samme kveld. Beklager, rota litt med rekkefølgen. bigk Endret 9. august 2005 av bigkay Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Likte siste bildet best. På det første er trappa eller hva det er i veien. Jeg syns du burde tatt bildet litt mer til en av sidene. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det er litt for mye "rot" i det første bildet. Vet ikke hvor jeg skal feste blikket når jeg så på det bildet. Av de to bildene er det uten tvil at det siste bildet er mest spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå