kenneth11 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 ja en 28åring skal ikke falle dø om etter 50 timer, med mindre det er snakk om totur. må ha vært noe annet i bilde, uppers kanskje, eller en medfødt hjerte feil. Hmm...speed kanskje Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Tipper at han ble dopa for å holde seg våken, leste ihvertfall at det hadde skjedd i en del andre saker. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Om han satte pal fremfor maskinen uten mye til verken føde eller søvn er det ikke så rart. Kun død "naturlig" av utmattelse, kroppen er så sliten av alt sammen at hjerte ikke har nok energi til å slå lengre. Har lest om mange som har død av utmattelse uten at de har tatt noe stoffer. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 World of Warcraft anyone? Må vel nesten ha hvert det, de jeg kjenner som kan spille i over 5 timer i strekk spiller alle WoW Må være Starcraft så klart. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det er ikke dessverre første gangen dette skjer... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Takk til trådstarter for at han endret topic! Jeg tok meg den frihet å rette en liten stavefeil i koreaner... Geir Endret 11. august 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
EirikMagnus Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 HAHA, digg måte å dø på da. Noen vil sovne stille inn, noen vil ha sex, mens andre vil game seg avgårde inn i solnedgangen. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 HAHA, digg måte å dø på da. Noen vil sovne stille inn, noen vil ha sex, mens andre vil game seg avgårde inn i solnedgangen. Rapotert Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Slik går det når du blander stoff med andre aktiviteter. *Another one bites the dust* Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 HAHA, digg måte å dø på da. Noen vil sovne stille inn, noen vil ha sex, mens andre vil game seg avgårde inn i solnedgangen. Skjønt det neppe var ment sånn: Nei det er ikke "digg" å dø. Og noen grunn til å si HAHA var det absolutt ikke. Jeg går ut fra at poster mente at skal man først dø finnes det værre måter. Men vær litt forsiktig med ordbruken er du snill.. Geir Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Det meste jeg har greid i mine yngre dager er vel rundt 30 timer tror jeg i strekk . Merka ikke noe spesiellt annet enn at jeg var helt sinnsykt trøtt. Jeg og noen venner hadde bestemt oss for å dra hjem en snartur fra ett LAN for å spise litt. Satt meg ned på sofaen og spiste og deretter slukna jeg helt på sofaen. Var borte 10-12 timer tror jeg . Ringte kameratene mine når jeg våkna og de osså hadde slukna hehe. Men nå greier jeg ikke mer enn tja... 4 timer sånn i strekk med det samme spillet. Men det kan vel ha mye med at det ikke er så veldig mye interresante spill for tiden da som det var før. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 hvis karen hadde sovet ekstremt lite ukene før noe som det virker som siden han sa opp jobben for og spille. Da er du ekstremt glad i gaming som ikke er sunt, å så stikker han for og spille i 50 timer, ikke noe søvn, ikke noe mat mest sannsynelig, kansje fort lite og drikke. Hjertet begynner og slå rimelig dårlig da, og ikke for og snakke om og stresse hjertet. Du er ikke akkuratt rolig heller inni deg da når du spiller. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 hvis jeg virklig er innne i et spill greier jeg kanskje 12-14 timer, da med spise, do og lufte pauser Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 klarte 8-9 timer da jeg var på lan party hos naboen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 klarte 8-9 timer da jeg var på lan party hos naboen Har gått i nærmere 60 timer på et LAN uten søvn, 2 døgn og 12 timer, og da var jeg bokstaveligtalt dødstrøtt. Hadde konsumert X antall liter med kaffe og andre koffein holdige drikker. Det merka jeg godt selv en uke etterpå. Har aldri gjort det igjen. Dø må man alle, det er det eneste i livet man har til felles alle som en. Hvordan man dør er en annen sak. Vil vel ikke akkurat si det er "digg" å dø fremfor PCen på denne måten, heller tragisk og et bevis på at hjelp trenges der de ikke kan finne det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Eg har høyrt om ein som besvimte her i Norge etter x antal timer foran skjermen. Trur han hadde spist pizza og konsumert eit visst antal væske, men ingen søvn. Eg klarer ikkje å halde meg oppe så lenge. Spele 8-10 timar kanskje, men om eg sluttar å spele utpå morgonkvisten går det 1, 2 ,3 sekundar...og så søv eg på tastaturet. Det er lett å bli oppslukt i spel og om du har dei rette forholda kan du sitje ekstremt lenge, men når du slutter å jobbe for å få tid til å spele meir burde det ryngje ei bjelle. Endret 12. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
EirikMagnus Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 HAHA, digg måte å dø på da. Noen vil sovne stille inn, noen vil ha sex, mens andre vil game seg avgårde inn i solnedgangen. Unnskyld, men er ironien død? Beklager ordbruken men prøv å se helheten før man stasi-rapporterer. Latteren tilhørte poenget, ikke det at stakkaren faktisk døde. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Eg satt kav i 2 dager og ca 14 timer, og da, DA var eg rett og slett satt grundig ut Var tom. en som sovnet stående, DET var latterlig det. En som satt vedsia av meg blei sendt på sjukehus pga. han besvimte av utmattelse, som peremie fikk han en HP trådløs mus :!: Alle veit at disse asiatiske folka er ville når det gjelder gaming, men dette er rett og slett for gale Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 En som satt vedsia av meg blei sendt på sjukehus pga. han besvimte av utmattelse Ein gang kan det være han som sitter ved din side som ikkje livner til igjen, ikkje ein i Asia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå