Gunfreak Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1093601.ece spillte seg til døde på nettkafe etter 50 timer, Endret 11. august 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Alltid noen som ikke har kontroll over seg selv. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det som overrasker meg er at i ett land som er så grepet av spilledilla, ikke innfører regler for nettkafeer som begrenser antall timer en kunde kan sitte sammenhengende... Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det der er jo verre enn de verste på de verste LAN-parties Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Syke mennesker...korleis fungerer hjernen din om du kan sitte i 2 døgn i strekk utan å føle behov for næring? Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Syke mennesker...korleis fungerer hjernen din om du kan sitte i 2 døgn i strekk utan å føle behov for næring? Det lurer jeg også forferdelig på Lenke til kommentar
Saurondorf Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Det er jo helt sjukt! Jeg hadde aldri orket å sitte i to døgn i strekk bare for å spille meg ihjel. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Står ikke hva han spilte. >.< Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 World of Warcraft anyone? Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 World of Warcraft anyone? Må vel nesten ha hvert det, de jeg kjenner som kan spille i over 5 timer i strekk spiller alle WoW Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) EDIT:. Isj.. feil avdeling dette gitt. -Jar Endret 10. august 2005 av Jarek Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Av en eller annen grunn føler jeg at topic er støtende, og måten du skrive innlegget ditt på. Formuleringen "dau sørkorianer" Og etter spillte seg til døde på nettkafe etter 50 timer, Rapportert. Men, OT. Slike ting har skjedd flere ganger. De lever seg så inn i spillene, at alt annet blir uviktig... Tragisk, ja. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Han spilte Starcraft faktisk , Jeg orker ikke og spille stratergi spill i 2 timer engang... Og starcraft har jeg aldri giddet heller, For simpelt for meg... ITavisen Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg orker ikke og spille stratergi spill i 2 timer engang... Jeg spilte Red Alert over LAN i 6timer i strekk med en kompis når jeg var 12år ^^ OT: Men som det står, så sov han jo litt da.. Han gikk tilogmed på do Men trist.. Slutter jobben, tar seg inn på nettkafê, og spiller seg til døde Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Skjønner ikke hva det er med sørkoreanere og maratonspilling syns det stryker med en eller annen gamer hver uke der borte Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Det verste er at han ikke ble stoppet av noen, IMHO. Hvordan kan de bare se på at noen spiller seg ihjel på den måten? Endret 10. august 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Er tragisk dette og når slike ting skjer bør det settes restriksjoner i alle fall der det kan kontrolleres som på netkaféer og LAN arrangemang hvor det faktisk er mennesker som ser at det skjer. Jeg stiller dette på lik linje som med de som lider av spillgalskap ovenfor automater. Det er ikke bare bare å skal slutte med det, de trenger faktisk hjelp. Er greit at flestparten klarer å stoppe og ta pauser men må ikke se på den siden for de trenger ikke hjelp. Håper det kommer restriksjoner for dette der det kan komme, både i Korea og andre plasser i verden. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Synes dette er trist. For det første - Quitter han jobbe for å spille mer. For det andre - Var det ingen som merka noe? For det tredje - Land som Korea burde ha strenge regler på slike kafeer. Hele affæren er veldig trist Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Høres litt rart ut at han skal ha dødd av å sitte å spille i 2 døgn. Enten så hadde han veldig skral helse ellers så har han hatt stort underskudd på søvn/vile over lengre tid enn de to døgnene. Stod jo at han sa opp jobben for å kunne spille mer. Kan jo selvfølgelig være noe dop inne i bildet og da, rimelig vanskelig å holde seg konsentrert over så lang tid uten søvn. Uansett, forferdelig trist at folk kan bli så hekta på noe som i utgangspunktet er så positivt og hverdagslig som dataspill. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 ja en 28åring skal ikke falle dø om etter 50 timer, med mindre det er snakk om totur. må ha vært noe annet i bilde, uppers kanskje, eller en medfødt hjerte feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå