Gå til innhold

sørkoreaner døde etter 50 timer foran skjermen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av en eller annen grunn føler jeg at topic er støtende, og måten du skrive innlegget ditt på.

Formuleringen "dau sørkorianer"

Og etter

spillte seg til døde på nettkafe etter 50 timer,  :thumbup:

Rapportert.

Men, OT.

Slike ting har skjedd flere ganger. De lever seg så inn i spillene, at alt annet blir uviktig...

Tragisk, ja.

Lenke til kommentar
Jeg orker ikke og spille stratergi spill i 2 timer engang...

Jeg spilte Red Alert over LAN i 6timer i strekk med en kompis når jeg var 12år ^^

OT: Men som det står, så sov han jo litt da.. Han gikk tilogmed på do :w00t:

Men trist.. Slutter jobben, tar seg inn på nettkafê, og spiller seg til døde :no:

Lenke til kommentar

Er tragisk dette og når slike ting skjer bør det settes restriksjoner i alle fall der det kan kontrolleres som på netkaféer og LAN arrangemang hvor det faktisk er mennesker som ser at det skjer.

Jeg stiller dette på lik linje som med de som lider av spillgalskap ovenfor automater. Det er ikke bare bare å skal slutte med det, de trenger faktisk hjelp.

Er greit at flestparten klarer å stoppe og ta pauser men må ikke se på den siden for de trenger ikke hjelp.

Håper det kommer restriksjoner for dette der det kan komme, både i Korea og andre plasser i verden.

Lenke til kommentar

Høres litt rart ut at han skal ha dødd av å sitte å spille i 2 døgn. Enten så hadde han veldig skral helse ellers så har han hatt stort underskudd på søvn/vile over lengre tid enn de to døgnene. Stod jo at han sa opp jobben for å kunne spille mer. Kan jo selvfølgelig være noe dop inne i bildet og da, rimelig vanskelig å holde seg konsentrert over så lang tid uten søvn.

Uansett, forferdelig trist at folk kan bli så hekta på noe som i utgangspunktet er så positivt og hverdagslig som dataspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...