Chief_R-W Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 PCen har til tider slått seg av og mistenker en PSU som har gjort jobben sin. Kjøpte Chieftec kabinett i 2003 og har brukt pcen flittig og lurer på om det er PSUen som har gjort sitt. Chieftec PSU 360watt. Noen form for gjennomsnitt levealder på en psu? Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 PCen har til tider slått seg av og mistenker en PSU som har gjort jobben sin.Kjøpte Chieftec kabinett i 2003 og har brukt pcen flittig og lurer på om det er PSUen som har gjort sitt. Chieftec PSU 360watt. Noen form for gjennomsnitt levealder på en psu? er ikke no med windows å gjøre da?..min har gjort det non ganger før den også..helt til jeg formaterte og monterte en raptor disk til system...tror ikke psu'en gjør så pcen skrur seg av.. Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 hvis pc'n restarter ukontrollert, kan det være psu'en i hvertfall (mister signal på power-good kontakten...) Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Etter som jeg har hatt større problemer i det siste så trodde jeg det var hovedkortet men viste seg å være en kortsluting og etter mye jobb fått fikset dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå