w0d00 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Tittelen sier sitt... Gøy å se hvor mange her på forumet som skal kjøpe seg F.E.A.R. Skriv om du skal kjøpe det eller ikke, og gjerne hvorfor/hvorfor ikke.. Jeg starter: SKAL, fordi det er et slikt spill jeg har ventet lenge på. Skummelt, bra AI, digg grafikk, og nice lyd/effekt.. F.E.A.R Lenke til kommentar
Gainwardseifer Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Skal kjøpes: Skullemt, bra AI, fet Grafikk, Fet Gore ^.^ Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Dette må inn i samlingen, ja. Eg liker FPS spill og når de både har god grafikk, den gode gamle nå kvepper eg.. nei NÅ! -stemningen og ja, i det hele tatt faller i min smak - så kan man ikke unngå å kjøpe det. -Jar Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Et ord : Skal absolutt kjøpes. Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Skal kjøpes (alerede kjøpt), men tror ikke det blir den store slageren som mange andre tror. Et helt ok spill. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 skal kjøpe directors edition, da får du med masse kult stasj, som en F.E.A.R. machima episode, og en tegneserie +++ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 skal jeg og.. Directors Ed altså. spiller veldig få og lite spill men det her er et av de få jeg liker og gidder å spille. hvor kan man kjøpe Directors Ed? Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Directors Ed *Bestiller* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 skal jeg og.. Directors Ed altså. spiller veldig få og lite spill men det her er et av de få jeg liker og gidder å spille. hvor kan man kjøpe Directors Ed? Kommer forhåpentligvis til norge, eller så kan du kjøpe det på ebgames.com (har ikke de en butikk eller to i norge?) Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nei. Liker ikke å spille FPS for meg sjøl, foretrekker multiplayer. Har ikke spillt igjennom HL2 engang. Men, sier ikke nei takk til å prøve det hvis jeg får sjansen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Jeg skal ikke kjøpe det, det er jeg 110% sikker på. Grunnen? Jeg har allerede kjøpt det. EDIT: Sigga, FEAR har multiplayer. Endret 9. august 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Nei. Liker ikke å spille FPS for meg sjøl, foretrekker multiplayer. Har ikke spillt igjennom HL2 engang. Men, sier ikke nei takk til å prøve det hvis jeg får sjansen. F.E.A.R blir forhåpentligvis det nye HL2/CCS Gleder meg like mye til multiplayerdelen som jeg gjør til å spille igjennom singelplayerdelen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 post her da hvis noen finner noen norske webshops med fear directors ed.. blir så dyrt og tar så lang tid hvis jeg må ta det fra play el liknende for det blir det mva.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 skal jeg og.. Directors Ed altså. spiller veldig få og lite spill men det her er et av de få jeg liker og gidder å spille. hvor kan man kjøpe Directors Ed? Kommer forhåpentligvis til norge, eller så kan du kjøpe det på ebgames.com (har ikke de en butikk eller to i norge?) EB games på Strømmen storsenter hvis jeg ikke tar feil.. JA! Jeg skal kjøpe det, har greie forventninger til dette spillet, etter å ha prøvd demoen, men redd for å bli kraftig skummelt, så jeg tror ikke stort om dette spillet før jeg har prøvd full versjonen. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Fy Faaaaaan! Testa nettopp demon, så vidunderlig vakkert og skremmende! =) Og det kommer fra en person som liker å uttale at han aldri blir skremt av skrekkfilmer/spill, men da den jenta sto i stigen skvatt jeg som f!!! Stakkars Doom 3, prepare to get some whoopin! Så ja, blir vel å kjøpe det. Endret 10. august 2005 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Nix. Attenårs-grensen setter en stopper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg